MENU

pátek 27. března 2015

birthday wishlist

je to vůbec možný, že mi už ani ne za měsíc bude jednadvacet? nechce se mi věřit, že vše tak rychle utíká... jsem snad jediná, kdo má takový pocit? a když se blíží narozeniny, nesmí chybět wishlist, co by si Karolínka moc přála (...no spíš si mohla nechat zdát) :D :) až teď jsem si všimla, že je celý laděné do růžová a přiznám se, že trochu té růžové bych momentálně v životě potřebovala!
#1 Instax mini - polaroid je mým snem už dlouhé roky. fotky z něj mají obrovské kouzlo a atmosféru, kterou žádný digitální fotoaparát nedokáže nahradit. určitě to není věc, bez které by člověk nemohl žít, ale radost by mi rozhodně udělal.

#2 Hourglass Ambient Lighting tvářenka - moji drazí rodičové míří v květnu za oceán a já už teď dávám dohromady objednávku ze Sephory. určitě nevynechám tuto legendární tvářenku, která je pro mě naprostým vrcholem dokonalosti, ach... proč nemůžeme Hourglass mít i u nás?

#3 Too Faced Melted rtěnka - další položka v mé objednávce je pak tekutá rtěnka Melted v odstínu Melon, který u nás také není k dostání. 

#4 boty na sport - jelikož jsou moje aktuální boty v naprosto příšerném stavu, nastal čas se poohlédnout po nových. ještě nemám žádnou představu, ale určitě bych chtěla zůstat u Nike. pokud máte nějaké tipy, napište mi do komentářů.

#5 Victor&Rolf Bonbon parfém - před nedávnem jsem opět v Sephoře brouzdala mezi novými vůněmi a zaujal mě tenhle sladký bonbonek. přesně něco pro mě!



co je na vašem wishlistu?



4 komentáře :

  1. To jsme se docela shodly v tématu článku, taky jsem před chvílí publikovala svůj narozeninový (jarní) wishlist :) Ten parfémek vypadá skvěle a Instax mini bych taky moc moc chtěla, taková nutná "zbytečnost" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten polaroid bych ti hrozně přála! je to skvěla věcička :))

    OdpovědětVymazat
  3. polaroid je teď hodně velký hit =D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych moc, moc a moc chtěla Hourglass :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!