MENU

čtvrtek 19. března 2015

Astor Perfect Stay 24h korektor

ahoj všichni, doufám, že máte krásný den, protože počasí venku k tomu přímo vybízí :) já si sluníčka zatím moc neužiju, protože posledních pár dní trávím od rána do večera ve škole. konečně mám ale zase čas na článek a pokud máte chuť na recenzi, čtěte dál! dozvíte se, jak mi (ne)vyhovuje nový korektor Perfect Stay 24h od Astor.
zůstat dokonalá po celý den? přesně to slibuje nový korektor od Astor. této značce v našich drogériích z nějakého neznámého důvodu věnuji hodně málo pozornosti. s tímto korektor přišel nově i make-up, který má velmi dobré ohlasy a když jsem končila se svým předešlým korektorem od Yves Rocher (recenze tady), rozhodla jsem se sáhnout právě po Perfect Stay 24h, abych si ho sama vyzkoušela.
vybírání odstínu byla k mému překvapení jedna báseň - většinou mám problém i s tím nejsvětlejším odstínem, ale v tomto případě je 001 Ivory nádherně sedí k mé pobledlé pleti. už několikrát jsem si říkala, že ty odstín make-upů/korektorů u nás mě jednou snad doženou do solárka, takže za tohle má Astor velký palec nahoru! má obsahovat primer, který zaručí výdrž a odolnost vůči otěru. aplikátor je klasický,"leskový", a mně se s ním pracuje výborně, takže nemám žádnou výtku. zapracovávám ho štětcem a krytí bych zhodnotila jako střední. kruhy pod očima dokonale vyzmizíkuje, ale se zarudnutím či pupínky si už tak valně neporadí (můžete vidět na fotce níže). výdrž je na jedničku, bez problému se mnou zvládne celý den, takže není co řešit. je to můj velký objev!
závěrem? korektor Perfect Stay 24h mě přesvědčil, hodně rychle jsem si ho oblíbila a proto bych vám ho jedině doporučila. dokonce bych ho po boku Fit Me! a Affinitone korektorů od Maybelline zařadila mezi ty nejlepší z drogérie. seženete ho za 99 Kč!


PRO > cena; odstín; aplikátor; střední krytí; výdrž
PROTI > žádné




už jste ho také vyzkoušeli?
jaký je váš oblíbený korektor z drogérie?

8 komentářů :

  1. Páni, vypadá skvěle. Já korektory skoro nepoužívám, spoléhám na makeup, ale myslím, že po tomto bych se při příští návštěvě drogérie podívala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak fotka před a po je úžasný rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  3. Já korektory nepoužívám, ale tohle je paráda!!! Juknu po něm!
    A samozřejmě jsem začala sledovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Astor taky dost přehlížím, tak děkuji za tip, zrovna mi dochází korektor od Rimmelu, co používám pod oči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten mě fakt láká :)

    OdpovědětVymazat
  6. fíííha naozaj to prekrylo pekne ! :)

    Giveaway!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Super! Po tomhle jsem pokukovala už nějakou dobu, jen jsem chtěla slyšet názor někoho, s kým se shodnu, takže pro něj příští týden běžím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!