pátek 6. února 2015

tag: 30 kosmetických otázek

ahoj! jaký jste měli týden? já jsem v podstatě nevytáhla paty z bytu a to hlavně kvůli chřipce a učení. už se těším až to zkouškové bude konečně za mnou... dnes si dáme kosmetickou tagovku, která se v našich blogových vodách v posledních dnech hodně rozšířila.

1. vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
konkrétně si asi nevzpomenu, ale za mě hrozně frčely tmavé oči, takže to byla určitě nějaká řasenka (mám takový dojem, že byla taková růžovo zelená) a kajalová tužka, kterou jsem opravdu poctivě rámovala oči :D

2. specifikuj perfektní řasenku. už jsi takovou našla?
perfektní řasenka by měla prodloužit, zahustit, natočit a přitom neslepit. být krásně černá a neopadávat pod oči. svou perfektní řasenku jsem našla - je to SuperSHOCK od Avonu, kterou používám už několik let a za sebe mohu s čistým svědomím říct, že je to tak nejlepší řasenka, kterou jsem kdy vyzkoušela. miluju ji!
3. jaké krytí preferuješ u makeupu?
nemám dokonalou pleť, takže vyhledávám spíše střední až vyšší krytí, ale aby vše stále vypadalo přirozeně. nemám ráda hutné makeupy, které na pleti sedí a vytváří masku.

4. oblíbená high-end značka?
mezi high-end značkami se většinou moc nepohybuji, ale z toho, co jsem vyzkoušela to je třeba Benefit, který mám moc ráda a celkově je mi velmi sympatická. nemůžu opomenout ani Urban Decay, protože do jejich produktů se vyplatí investovat.

5. jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale ještě nikdy ses k ní nedostala?
no... těch je spousta, ale vévodí jim asi NARS a z těch dostupnějších Kiko. doufám, že to co nejdříve napravím! :)

6. oblíbená značka z drogérie?
tady to je těžké, ale na první místo bych umístila Rimmel, protože jejich rtěnky a make-upy jsou dle mého to nejlepší, co naše drogérie nabízí. na paty mu šlape Maybelline, která nabízí také mnoho skvělých produktů.
7. nosíš umělé řasy?
umělé řasy se mi moc líbí, ale moje pokusy byly doposud vždy marné. nedrží, nesedí mi na oku a nevypadají vůbec přirozeně. uvidíme, možná jde jen o cvik.

8. je nějaký druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš z domu?
už jsem zmiňovala, že nemám dokonalou pleť a proto nerada chodím ven bez make-upu. jednoduše se necítím vůbec dobře a přijdu si jako bych byla nahá. samozřejmě tím nemyslím to, že bez nalíčení nedokázala ani vynést koš, jde hlavně o případy, kdy musím někam mezi lidi.

9. jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho?
snažím se opatrovat všechny své kosmetické produkty, ale nejvíce si cením asi těch nejhodnotnějších a těm vévodí má milovaná Naked Basics paletka - do té se zamilovávám stále a znovu při každém použití.
10. jak často nakupuješ kosmetiku? líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít jednou za čas na větší nákup?
tohle je docela zapeklitá otázka, protože se mi často stane, že si něco koupím naprosto neplánovaně - jednoduše mě to na místě zaujme a jsem přesvědčená, že to prostě musím mít. pokud mi dochází nějaký produkt, tak jeho nákup samozřejmě plánuji tak, abych za něj měla včas náhradu. od nového roku se snažím být v nakupování kosmetiky trochu střídmější, takže mám určitý plán toho, co bych si chtěla pořídit, ale spíše jednotlivě s nějakými časovými prodlevami, aby to nebyl takový šok pro peněženku. zároveň pak mám čas se radovat z každého jednotlivého kousku postupně a to je mnohem příjemnější :)

11. máš kosmetický rozpočet nebo utrácíš jak se ti zachce?
rozpočet asi nemám, ale samozřejmě vím, že nemohu utrácet hlava nehlava, protože bych po zbytek měsíce neměla co do pusy. někdy je to méně, někdy je to zase více.

12. používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní kartičky? ovlivňují tě různé akci k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
věrnostních kartiček mám tolik, že se mi přítel neustále směje, ale paradoxně je potom ani tolik nevyužívám, protože je mám všude a nikde :D když zrovna jdu do obchodu, kde ji potřebuji, často se mi stane, že mi ji nějaký skřítek někam zašantročí a mám smůlu. slevy se snažím sledovat, abych třeba něco málo ušetřila, ale samozřejmě to někdy přeroste v to, že kupuji nepotřebné věci. klasika, že? 
13. jaký typ kosmetiky nakupuješ nejčastěji?
určitě pečující kosmetiku - různé sprchové gely, šampony, micelárky a podobně, protože ty spotřebovávám nejrychleji. z dekorativky pak makeup.

14. existuje značka, kterou nemůžeš ani vystát?
žádná taková značka mě nenapadá. věci, které nemám ráda jednoduše nevyhledávám.

15. snažíš se vyhnout určitým složkám ve složení?
vůbec. nikdy jsem neřešila nějaké silikony a parabeny. když mi prostě nějaký výrobek vyhovuje, složení neřeším. na druhou stranu ráda zkouším i produkty s "lepším" složením, abych měla možnost tyto dva póly porovnat.

16. máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
klasicky drogérie - Rossmann, DM a další. v poslední době ale mnohem raději nakupuji online.

17. péče o pleť: zkoušíš ráda nové značky a výrobky nebo si ráda uchováváš svoji rutinu?
tak i tak. něco už ozkoušeno mám, takže vím, co mé pleti vyhovuje a co mi zaručeně pomůže. tyto produkty pravidelně nakupuji a vím, že s nimi nešlápnu vedle. nové produkty ale také zkouším, protože se stále snažím objevit něco ještě lepšího.

18. oblíbená "bath and body" značka?
zbožňuju The Body Shop a Lush. jejich produkty mě baví, nádherně voní a velká škoda je, že nemají více kamenných obchodů.
19. kdybys mohla odteď používat jen jednu značku, která by to byla?
tak to si nedokážu ani trochu představit... z dekorativní kosmetiky bych zvolila asi Rimmel, z té pečující La Roche Posay.

20. jaká značka má podle tebe nejhezčí obaly?
bez zaváhání NARS. jejich produkty ve mně evokují pocit luxusu, vypadají sofistikovaně a v jednoduchosti je prostě krása.
21. jaká celebrita má vždy dokonalý makeup?
mám tady dva úplné opaky, ale obě jsou v mých očích nádherné; svůdnou a smyslnou Megan Fox s uhrančivým pohledem a něžnou Taylor Swift s vždy dokonalými rudými rty a kočičí linkou. 
22. na jakém eshopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
klasika - parfums.czkrása.cz a v poslední době se mi velmi líbí eshop pinkpanda.cz, kde najdete spoustu skvělých značek na jednom místě.

23. pět tvých oblíbených beauty gurus?
pět jich říct nedokážu, protože prakticky sleduji jen tyto tři - Lily PebblesViviannaDoesMakeup a KathleenLights

24. máš ráda multifunkční produkty?
v podstatě proti nim asi nic nemám, ale nevyhledávám je. to spíš si z nich multifunkční produkt udělám já sama, když třeba tvářenku použiju jako stín a podobně.

25. jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
výše zmiňované umělé řasy, které si se mnou prostě nerozumí a rozjasňovač. pořád spolu ještě nejsme kamarádi a já nevím, jak na něj. ale ono se to snad poddá stejně jako tomu bylo dříve s tvářenkou.

26. používáš primer pod oční stíny?
ve většině případů ano, ale jsou i dny, kdy jsem extrémně líná a primer vynechám.

27. kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
hm... pokud vlasy nijak tepelně neupravuji tak šampon, kondicionér a maximálně lak na vlasy, takže tři.

28. co použiješ první - korektor nebo makeup?
jelikož korektor téměř nepoužívám, napíšu makeup. ale i kdybych ho používala, tak makeup bude stále první a až poté korektor. opačným způsobem mi to připadá velmi zvláštní a nějak to nedokážu pochopit :D

29. zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale bylo by fajn učit se od nějakého profíka.

30. co na makeup miluješ obecně?
jeho nevyčerpatelné možnosti a to, že mi dává možnost skrýt nedostatky, kvůli kterým se cítím nesvá. to, že ve svém okolí potkávám krásně nalíčené ženy, které mohu obdivovat a inspirovat se od nich, je už jen třešničkou na dortu.


uf, to bychom měli :) 
jak byste na tyto otázky odpověděli vy? a máme něco společného?



2 komentářů:

  1. Kdo nezažil černě orámované oči, to je klasika! :D a dneska to na holkách kolem 15ti pořád vidím a říkám si ,,jé, i vy z toho jednou vyrostete a zjistíte, že to není vrchol líčení" :) a Kiko rozhodně doporučuju všemi deseti, v brzké době určitě zveřejním nějakou recenzi, už jsem pár produktů vyzkoušela :) a s tím nakupováním to mám podobně.

    OdpovědětVymazat
  2. skvely clanek:) ty rtenky kate jsou super)

    PS: Zvu te na svoji novou giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!