sobota 28. února 2015

oblíbenci únor/2015

krásné odpoledne! poslední den měsíce je znamení, že je čas na oblíbené produkty, tentokrát tedy za únor. a co jsem si zamilovala?
ZŮSTAŇ SE MNOU - celý únor byl pro mě ve znamení zkouškové a v mezičase, kdy jsem si potřebovala od učení odpočinout, jsem si četla oblíbenou knihu Zůstaň se mnou. rozhodně to není žádná náročná četba, ale moc mě zaujal příběh, který mě nutil číst dál a dál. zbývá mi už jen pár stránek a jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne! kniha má i filmovou adaptaci, takže na tu bych se také chtěla podívat.

THE BODY SHOP ČISTÍCÍ MÁSLO - tento produkt jsem doma měla už poměrně dlouho, ale stále jsem si k němu nedokázala najít cestičku. stalo se tomu tak až během února, kdy mi došel odličovač a mě nezbylo než vytáhnout ho z šuplíku. moc jsem se na něj netvářila, protože vizuálně a konzistencí mi připomíná sádlo. z vaničky vydlábnu zhruba množství vlašského ořechu a pomalu vmasíruji do pleti. i oční make-up se dokonale rozpustí a stačí obličej omýt vodou. pleť se poté krásně vláčná, necítím žádný mastný film a příjemně voní. tahle heřmánková řada je bezchybná, určitě na ni mrkněte.

CHAI ČAJ - znáte to... dáte si oběd, chytne vás mlsná a dali byste si navrch ještě něco sladkého. našla jsem perfektní variantu, jak uspokojit svoji chuť na sladké a přitom nemít výčitky. stačí si udělat chai, zalít ho mlékem a je hotovo! miluji jeho nasládlou exotickou chuť a aroma. teď v zimě mě navíc dokonale zahřeje.

OLD SPICE DEODORANT - jsem jediná, které přijde, že pánské deodoranty jsou snad stokrát voňavější než ty dámské? záměrně teď v koupelně sahám do přítelovy poličky, protože jsem si vůni Lagoon velmi oblíbila a budu si muset koupit vlastní balení. mám takový pocit, že dokonce fungují lépe než 90% antiperspirantů a deodorantů z ženského oddělení. 

AVON LUCK PARFÉM - ačkoliv mám doma asi tak milion parfémů, Luck od Avonu mě lákal natolik, že jsem si ho prostě koupit musela. dobře, že jsem tak udělala, protože jsem se do té vůně zamilovala hned na první použití. nic podobného doma nemám a několikrát jsem se nachytala, že ji používám na příležitosti, kdy by se mi ta špetka štěstí hodila. poslední zkouška v tomto měsíci je toho příkladem - domů jsem přišla s jedničkou a určitě na tom něco bude! ;)



a co vaši oblíbenci za měsíc únor? 



1 komentářů:

  1. Pánské deodoranty teda nepoužívám, ale věřím, že jsou účinnější. I jejich sprcháče mi voní dýl než ty dámské. Stejně jako holítka jsou kvalitnější, svetry pevnější, mikiny hezčí a teplejší.. .Mají to holt lepší ti naši mužové.. .:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!