čtvrtek 26. února 2015

novinky z drogérií pro rok 2015

zdravím! začala mi škola a už toho mám opět nad hlavu :D dnes mi ale den velmi zpříjemnilo sluníčko a nabilo mě energií. už se moc těším na jaro. v dnešním článku si budeme moci přečíst o vybraných kosmetických novinkách z drogérií pro rok 2015. budu doufat, že se všechny dostanou i k nám, protože mě hodně lákají :)
#1 Max Factor Creme Puff blush - tyhle nádhery jsou považované za drogérkový dupe věhlasných Hourglass Ambient Lightning tvářenek. jestliže dorazí i k nám, určitě si nějakou pořídím. jen si vybrat, existuje šest odstínů.

#2 Fit Me! Matte + Poreless - řadu Fit Me! z našich drogérií určitě znáte a já osobně jsem si oblíbila hlavně make-up. mou recenzi si můžete přečíst tady. nově se ale objevila varianta pro mastnější pleť, která má matný finish a slibuje vyzmizíkování pórů. řada by tradičně měla obsahovat make-up, pudr, korektor a tvářenky jako ta základní.

#3 L'Oreal Infallible setting spray - pokud se nemýlím, fixační spreje na make-up v našich drogériích zatím nenajdeme. L'Oreal ve své novější řadě představil mimo jiné i fixační sprej, který má překvapivě pozitivní ohlasy.

#4 Rimmel Show Off Lip Velvet - k "lakům" na rty nově přibude i matná varianta, která mi je mnohem sympatičtější. jsem zvědavá na odstíny a zda se bude jednat o levnější dvojče Lip Velvets od Bourjois.

#5 Maybelline Dream Flawless Nude foundation - po menším pátrání mám velké podezření, že tento make-up bude hodně podobný Eau De Teint od L'Oreal, který na mě příliš zázračně nezapůsobil. Dream Flawless Nude si mě získal za nádherný finish a úžasné krytí. 

#6 Bourjois Colorband eyeshadow & liner - nedokážu si moc představit, jak s takovou jumbo tužkou udělám linku, ale jako stín by mohla fungovat skvěle. podle recenzí se s nimi výborně pracuje, neslévají se a skvěle drží.



co na tyto novinky říkáte?
chtěli byste některou vyzkoušet?





4 komentářů:

  1. na ten fixačný sprej od lorealu som tiež zvedavá! ja mám ten od makeup revolution a som spokojná
    a fit me, tiež daj vedieť čo a ako, hlavne púrder:) či stojí za to

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na ty Max Factor tvářenky a Rimmel laky na rty v matné verzi se neskutečně těším! :) vůbec jsem netušila, že to u nás bude, děkuji za info ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala ma hlavne rozšírená Fit Me! rada a "lak" na pery, o tom pôvodnom som veľa počula, tak snáď sa k nám dostane aj táto matná verzia. ♡

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!