středa 4. února 2015

new in #57

hezký den! doufám, že se vám chřipková epidemie vyhnula, protože já se cítím pod psa už od víkendu a mám takový pocit, že čím jsem starší, tím je to horší :D v dnešním článku bych vám ráda ukázala nové kosmetické přírůstky a musím se pochválit - i když se to možná nezdá, není toho tolik a daří se mi plnit mé předsevzetí zbytečně nenakupovat spoustu kosmetiky.
ze svého wishlistu pro letošní rok si můžu odškrtnout první položky - mycí gel, tonikum a hydratační maska od francouzské značky Nuxe. jsem zatím v začátcích testování, ale naprosto jsem si zamilovala tu luxusní vůni jejich výrobků. za nějaký čas o si určitě budete moci přečíst řádnou recenzi. na víceúčelový krém od Himalaya jsem narazila úplnou náhodou v Globusu a za nějakých 40 Kč jsem se rozhodla ho vyzkoušet, co umí. obsahuje aloe vera a zinek, které by měly přispívat k zlepšení stavu pleti. 
při pravidelném nákupu pěny na holení jsem narazila na tuto s vůní vanilky, kterou jsem ještě neměla a nově jsem také objevila olej na holení, obojí Balea. do Yves Rocher jsem si šla pro malinový peeling, který už bohužel neměli a tak jsem si nakonec vybrala vanilkový. aby mi to nebylo líto, přihodila jsem alespoň malinový balzám na rty, který je úplně skvělý!
to nejvoňavější na konec :) neodolala jsem a musela si pořídit vůni Luck od Avonu. určitě nelituji, protože je úžasná a hlavně úplně odlišná od všech mých parfémů. výdrž má sice slabší, ale to ji dokážu odpustit, protože má úžasně roztomilé balení, no ne? miniaturu parfému Sí od Giorgio Armani jsem si koupila už během prosince, protože jsem si ji velmi přála a netušila jsem, že ji nakonec najdu pod vánočním stromečkem. určitě ji spotřebuji, toho se nebojím, je to ideální velikost do kabelky či na cestování.

a čím jste si v lednu udělali radost vy?



3 komentářů:

  1. Tyjo, olej na holení? Tak o tom slyším poprvé, to budu muset v DMku omrknout. Těším se na pořádnou recenzi na NUXE produkty a parfémky taky vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc chválím NUXE, určitě bude spokojená! Já jen trochu nemůžu vystát vůni toho jejich suchého oleje, je na mě moc silná, proto jsem si oblíbila spíš tu řadu s růží :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!