MENU

úterý 24. února 2015

my hair care

pěkný den! několik posledních dní je pro mě dost vysilujících a je mi líto, že na blog zbývá tak málo času. proč den nemůže mít alespoň 48 hodin? :) včera mi začal nový semestr, ale do školy jdu prakticky až dnes, takže jsem opět plna očekávání a tenhle půlrok bych chtěla makat na 100%. uvidíme, jak dlouho mi to vyřeší :D v dnešním článku bych vám ráda představila produkty, které používám na vlasy a jak o ně vlastně pečuji.
MYTÍ
mé vlasy jsou velmi jemné, bez objemu se sklonem k mastění. co se jejich mytí týče, šampony dost střídám a málokdy se k nějakým výrobkům vracím. možná to bude také tím, že jsem doposud neobjevila takové produkty, u kterých bych si řekla, že už nechci nic jiného. aktuálně používám malinové duo (šampon + kondicionér) značky Desert Essence, které šetrně odstraňuje nečistoty a dodává lesk. jejich produkty obsahují přírodní složky v bio kvalitě a nenajdete v nich parabeny, ftaláty, silikony, umělá barviva či další ropné složky. sice z nich žádnou vůni pořádně necítím, že přítel říká, že mi vlasy krásně voní :) kondicionéry běžně moc nepoužívám, jelikož už jsem několikrát narazila na takové, které byly téměř jako voda a neměly vůbec žádný účinek. jednou za čas si dopřeji masku na vlasy a momentálně mám ve svém sprchovém koutě masku Oxygen Moisture od Dove, která je jako našlehaný sníh. vlasy myji každý den, což pro ně nemusí být nejlepší, ale druhý den mi už přijdou příliš mastné a mezi lidi bych takto jít nechtěla. pokud ale není jiná možnost, použiji suchý šampon Batiste. přiznám se, že zpočátku jsem s ním kamarádka nebyla, protože jsem ho z vlasů nedokázala za boha vyčesat. nicméně jsem zjistila, že je to způsobeno nedostatečným protřepáním. opravdu to chce dát si tu práci a následně na vlasech téměř není znát. z toho nejhoršího vás dostane a navíc sladce voní! 
PÉČE
přiznám se, že o vlasy jsem se nikdy moc nestarala. nějaké oleje, objemové spreje, vlasové kůry a jiné jsem v podstatě nepoužívala. teď se snažím o dodatečnou péči, kterou si namáhané vlasy rozhodně zaslouží. po umytí na vlasy nastříkám bezoplachový kondicionér Miracle Hair Insurance od Aussie, který mi pomůže s rozčesáním, protože se mi vlasy dost cuchají. někdy místo něho použiji regenerační balzám ve spreji Gliss Kur Million Gloss od Schwarzkopf a vlasy zanechá krásně zářivé bez jakéhokoliv slepení. když chci. aby moje vlasy vypadaly opravdu nádherně, nanesu do ještě vlhkých délek a na konečky olej Orofluido. poté je vyfoukám a zázrak je na světě. když ho používám pravidelně, dostávám pochvaly a okolí se mě ptá, co jsem si nechala udělat s vlasy. a jak nádherně voní! tento produkt bych ihned pasovala na svůj svatý grál mezi vlasovou péčí. pokud si o něm chcete přečíst více, recenzi na najdete tady. když se chystám na nějakou akci a nebo jednoduše chci, aby vlasy měly větší objem, aplikuji na ně objemový sprej Volume Expand od L'Oreal, protože samy o sobě jsou dost jemné. 
STYLING
se stylingem to nemám příliš těžké. vlasy totiž nenosím nijak vyčesané ani sepnuté, protože se dobře cítím jedině s rozpuštěnou hřívu. tu pak třeba žehlím, různě vlním nebo dělám nějaké menší úpravy pomocí pinetek. jako ochranu před teplem tedy používám Flat Iron Protection Shine Mist od Lee Stafford, který i pomáhá s rovnáním a vlasy jsou perfektně uhlazené. když chci dodat nějakou texturu, sahám po modelovací "gumě" Got2B od Schwarzkopf, kterou nanáším podle potřeby buď ke konečkům nebo na uhlazení neposlušných vlásků u kořínků. na zafixování těch mých výtvorů pak používám klasický lak na vlasy. s jejich výběrem to mám docela těžké, protože jsem dost vybíravá. laku na vlasy od Toni&Guy bych sice jedničku nedala, protože na mého favorita Infinium od L'Oreal rozhodně nemá, ale na druhou stranu špatný také není.


jak pečujete o svou hřívu vy?
je nějaký produkt, na který nikdy nedáte dopustit? :)



4 komentáře :

  1. Já nedám nikdy dopustit na tekuté krystaly :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  2. ten suchý šampón vyzerá krásne, to by som asi mala vyskúšať
    ja mám taký hrozne smradľavý:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Batiste už musím vážně vyzkoušet! Já používám klasicky šampon, velmi zřídka kondicionér nebo masku (nebaví mě to), to už spíš použiju různé bezoplachové péče, které si vetřu nebo nastříkám do mokrých vlasů. A styling se u mě rovná lak na vlasy, nic jiného nepoužívám :) Jo, ještě teda ochranný sprej proti teplu, protože vlasy žehlím.
    Mimochodem mám teď tak na rok stopku kupování produktů na vlasy, protože mi toho doma leží milion a musím to napřed spotřebovat!

    OdpovědětVymazat
  4. Máš hodně produktů.. Já používám šampon Tressemme k němu i kondicioner, olej na vlasy Panthene, občas si dám masku od welly a do péče bych zahrnula i olivový olej ze kterého si dělám zábal..Jinak na styling používám lak na vlasy Panthene a od Got2b sprej na objem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!