čtvrtek 19. února 2015

Himalaya víceúčelový krém

zdravím! na pár dní jsem se odmlčela, ale jsem zpátky a doufám, že mohu říct v plné parádě :) (ne tak úspěšný) zimní semestr jsem zakončila zkouškou za jedna a tento týden se snažím hlavně relaxovat/psychicky se připravit na pokračování ve formě letního semestru. včera jsem vyrazila do Prahy za kamarádkou a nezapomněla jsem si udělat radost, nicméně o tom se dozvíte zase jindy. v dnešním článku bych vám ráda představila mého nového pomocníka v péči o pleť.
Himalaya byla v mých očích značkou, kterou jsem přehlížela. vůbec ne záměrně, spíše proto, že jsem se s jejich produkty nijak masově nesetkávala a hlavně sortiment nabízeného zboží je v našich drogériích dost mizerný. přitom nabízejí spoustu zajímavých výrobků obohacených o léčivé byliny z Himalájí, podle kterých tato značka nese své jméno. před časem jsem už ale vyzkoušela pleťovou masku, která je více než příjemná a to byl společně s mou čirou zvědavostí právě onen důvod, proč jsem se rozhodla koupit i tento "víceúčelový" krém. 

tohoto malého pomocníčka jsem našla v Glóbusu za nějakých směšných 40 Kč. v popisu produktu se píše, že se jedná o ochranný krém určený na drobná poranění jako je popálenina či oděrka, dále i na kožní a plísňové infekce, protože obsahuje aloe vera, zinek a výtažky z drmku čínského. působí antimykoticky, antibakteriálně a antisepticky. takový krém se bez pochyby neztratí v žádné domácnosti a já jsem se ho rozhodla vyzkoušet na pupínky. během zkouškového období má pleť vždycky ze stresu šílí, ale v žádné zázraky jsem s ním popravdě nedoufala.
krém má velmi velmi zvláštní konzistenci, lehkou a zároveň poměrně hutnou, ale roztírá se velmi snadno. má výraznou bylinnou vůni, která mě osobně vůbec nevadí, je mi sympatická. z tubičky na prst nanesu malinké množství krému, které aplikuji pouze lokálně na problematické oblasti. do pleti se nevpíjí, vytvoří takovou vrstvičkou a jako by splynul s pokožkou. hned po několika minutách mi daná oblast připadá zklidněná. během několika dalších použití ubývá i zarudnutí a krém pupínek hezky vysuší, takže se začne brzy hojit. opravdu jsem se nestačila divit, jak dobře a rychle funguje. zkoušela jsem ho používat i na šupinkatá suchá místečka v okolí nosu, s kterými jsem v poslední době také bojovala, a těch jsem se s jeho pomocí také zbavila. na drobná poranění jsem ho nezkoušela, ale přesto jsem s jeho výsledky více než spokojená a budu ho opatrovat jako oko v hlavě. určitě ho vyzkoušejte, protože v tomto případě můžu klidně říct, že za málo peněz dostanete hodně muziky!

+ cena; vůně; složení; zklidňuje; hojí; hydratuje
- žádné


máte s ním zkušenost?




5 komentářů:

  1. Káji, nevíš, jestli se dá sehnat i jinde než v Globusu? Ten mám v Brně totiž dost z ruky, popravdě jsem tam nikdy nebyla :D A ten krém vypadá fakt dobře, já na pupínky používám Sudocrem, ale už na ně přestal působit, chce to s něčím prostřídat, tak bych se ráda poohlédla po tomto himalájském :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě Ani, zkusila bych to v Rossmanu nebo Tetě. tam jsem produkty Himalaya už několikrát potkala :)

      Vymazat
    2. Tak nakonec Albert hypermarket, náhodou jsem se octla v oddělení drogerie, viděla jsem nějaký produkt Himalaya, tak jsem čmuchala dál a mám ho, taky za 40 Kč :)

      Vymazat
  2. Vypadá to skvěle! Nikdy jsem o té značce neslyšela ale musím se po ní u nás podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nemá s ním skúsenosť, aj keď po výrobkoch tejto značky vždy pokukujem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!