MENU

čtvrtek 29. ledna 2015

snapshots /29.01.15/

pěkné odpoledne, jaký máte týden? ten můj moc úspěšný nebyl a navíc mám pocit, že se šíleně táhne. do konce zkouškového zbývá ještě měsíc, ale už teď mám pocit jako bych prošla odšťavňovačem. a co vy? máte zkoušky už za sebou? v dnešním článku najdete fotky z mého instagramu a pokud mě ještě nesledujete tak můžete tady > karolina_bery
 povánoční procházka / pizza nikdy nezklame! / perníčková #mojejáhlová / slevy v H&M
zbytky z vánoční výzdoby / východ slunce / odměna za úspěšnou zkoušku / on se prostě nacpe všude, ale stejně ho miluju <3
ranní dávka vitamínků / jsem hotovej maste chef! :)) / s přítelem jsme oslavili první rok ve společném bytě / svačinka mezi učením





2 komentáře :

  1. moc hezké fotky, nádherný keramický koník, pro men byl tento týden také dlouhý, dá se říct, že jsem ho celý strávila doma nad počítačem, hrůza a příští vypadá na stejno, fuj...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!