sobota 31. ledna 2015

oblíbenci leden/2015

krásný sobotní večer! rozhodla jsem se pro úplně nový koncept článků, který sice tak nový v blogové sféře není, ale pro můj blog rozhodně ano. každý měsíc si zamiluji několik věcí - kosmetika, jídlo, kniha... jednoduše cokoliv a o tyto oblíbence se s vámi chci podělit, tak doufám, že se tento nápad bude líbit. a jací tedy byly ti lednoví favoriti? 
JAVOROVÝ SIRUP - téhle dobrotě jsem přišla na chuť právě teď v lednu, kdy jsem se do svého jídelníčku snažila zavést zdravé snídaně v podobě ovesné kaše. tu doslazuji právě tímto sirupem, ale i obyčejná mistička ovoce zakápnutá touto dobrotou je dokonalá svačinka. mňam! 

L'OREAL SKIN PERFECTION SÉRUM - pleťová řada Skin Perfection se v našich obchodech objevila koncem minulého roku a já jsem se nechala zlákat reklamou (a slevou!). je primárně určena na pleť mezi 20 až 30 lety a slibuje například vyplnění jemných vrásek, hydrataci a redukci póru - to je velmi zajímavé! používala jsem ho poctivě každý den a musím říct, že i s mou mastnou pletí si rozumí na jedničku. jsem z něho upřímně nadšená a tento krém si vysloužil čestné místo v mé každodenní rutině.

YANKEE CANDLE VOSK BLACK COCONUT - jsem známej svíčkomaniak a snažím se redukovat zásoby vosků od Yankee Candle, protože si brousím zuby zase na další vůně. ano, jsem závislá! tato vůně Black Coconut je nasládlá, květinová a opravdu příjemná, ale paradoxně v ní kokos ani moc necítím. i přesto miluju, když provoní celý byt.

VICTORIA'S SECRET TĚLOVÝ SPREJ - k tomu nejvoňavějšímu tělovému mléku Pure Seduction jsem k Vánocům od té mé nejzlatější i tělový sprej, na který jsem si brousila zuby už hodně dlouho. ta vůně je naprosto omamná a používám ho ráno, večer a kdykoliv jindy!

DIÁŘ 2015 - lov na nový diář byl dlouhý a náročný, co vám budu povídat... vůbec jsem neměla představu, jaký bych letos vlastně chtěla, ale když jsem tenhle kočičkový v obchodě viděla, bylo rozhodnuto. je jednoduchý a přesto dokonale roztomilý - jednoduše se ho nedokážu nabažit! zatím se držím a všechno si pečlivě zapisuji.


jací jsou vaši oblíbenci za poslední měsíc? 



1 komentářů:

  1. Kolem toho kokosového vosku už čuchám snad půl roku a nikdy si ho nekoupím :D. Pořád váhám, jestli mi fakt voní nebo ne :-). A javorový sirup mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!