MENU

úterý 6. ledna 2015

new in #56 - vánoční edice

pěkný den, moji milí! Vánoce už jsou sice dávno za námi, ale dnes bych vám konečně chtěla ukázat, co jsem našla po stromečkem já. rozhodně nechci, abyste to brali jako nějaké vychloubání. dělám ho jen proto, že sama mám tyhle články moc ráda a nemyslím si, že Vánoce jsou jen o nějakých hmotných darech :) každopádně jsem letos musela být hotový anděl, protože ještě teď nevěřím, že jsem dostala takové poklady. Děkuji!
velká část je (nečekaně) kosmetika. ale pozor! výhradně pečující a dekorativka letos žádná :D například šamponů a kondicionérů mám zásobu na rok...
obrovskou radost mi udělal vytoužený parfém Sí, protože jsem vůbec nečekala, že ho pod stromečkem najdu. je to nádherná sofistikovaná ženská vůně a navíc mám ještě parfemované tělové mléko, oboje v krásné krabičce.
knihy pod stromečkem také každoročně nesmí chybět a letos to je Gone Girl, Girl Online a skvělá kuchařka Snadno & Rychle. také nesmím zapomenout na nádherný černobílý kalendář s fotkami New Yorku od přítele.
kabelkový maniak se ve mě nezapře a tak tu mám dva nové přírůstky do rodiny - menší béžová kabelka z F&F a větší vínová od Vans. další dáreček je moje vůbec první svíčka ve skle od Yankee Candle - ta vůně, ach!
ručně vyrobené dárečky mi vždycky udělají obrovskou radost a stejně tomu bylo v případě ořechů naložených v domácím medu - mňam! z doplňků jsem byla obdarována šátkem s krásnými detaily, náhrdelníkem a naušničkami.
...to nejlepší nakonec. tohle překvapení si pro mě připravil přítel a rozbalení jsem absolutně nevěřila svým očím. ještě teď tomu pořádně nevěřím :)

a co jste pod stromečkem našli vy?



10 komentářů :

  1. Teda ty jsi byla hodná krásné dárky jsi dostala :). Sí miluju, pro mě nejkrásnější vůně a hlavně vůně, na kterou reaguje hodně okolí, čím jsem navoněná, že se líbí :).

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky jsi dostala, přeji ať se ti se zrcadlovkou hezky fotí.

    OdpovědětVymazat
  3. No tedaa moc krásný dárečky si dostala:)) a Věřím že máš radost z nové zrcadlovky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tu kabelku od F&F pořád nevím, jestli chci nebo nechci a koukám na ni pokaždé. Nevím, jestli se ke mně hodí.

    Ty máš nádherné dárky, moc se mi líbí všechny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing gifts!
    Santa was very good to you =)

    Sophie.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten parfém nejen že krásně vypadá, ale ta vůně je opravdu úžasná.:) a fǒták, panejoo:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten modrý náhrdelník je moc krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. parfém mi také voní ale ne na mě :) za mě vyhrává chloe lovestory

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!