MENU

sobota 24. ledna 2015

mé doplňky stravy

krásný sobotní večer! po delší době trávím víkend s rodinou a můžu upřímně říct, že je to skvělý způsob, jak si spravit náladu a odpočinout si od učení :) v dnešním článku bych vám chtěla něco málo napsat o doplňcích stravy, které užívám, takže čtěte dál!
o jablečném octu jsem se zmiňovala hned v prvním článku healthy tips 1 a opravdu ho užívám už několik let. už naše babičky ho považovaly za lidový lék a dá se použít na celou řadu zdravotních potíží. pít bych ho nedokázala, proto volím formu tabletek, které zároveň obsahují vitamín C a E. mohou podporovat spalování tuků a tlumit chuť k jídlu, ale u každého to fungovat nemusí.

vitamín C je jeden z nezbytných vitamínů pro naši imunitu a přiznám se, že ne vždycky se mi povede sníst tolik ovoce a zeleniny, abych pokryla doporučené denní množství. díky pravidelnému užívání jsem opravdu méně nemocná.

"béčko" nebo vitamín B je další z velmi důležitých látek, protože jeho nedostatek může vést k aftům, ekzémům či akné. B-komplex je hned několik vitamínů ze skupiny B a doporučuje se při nadměrné psychické i fyzické zátěži. zároveň se také říká, že lidem, kteří ho užívají, se vyhýbají klíšťata, protože jim poté "nevoní".

krilový olej z drobných korýšů se tu už také objevil a to ve článku healthy tips 4. je to olej obsahující mastné kyseliny, které prospívají správné funkci srdce. při jeho užívání sice žádné výsledky nevidím, ale mám dobrý pocit, že svému srdci dávám to nejlepší.

jeden z nejznámějších doplňků stravy je rozhodně Biosil, který má díky zinku posilovat vlasy, nehty a pomáhat k lepšímu stavu pleti. výsledky by se měly začít dostavovat zhruba po třech měsících pravidelného používání za sebe osobně mohu říct, že rozdíl vidím hlavně na nehtech, které jsou pevnější, a na vlasech, které rostou rychleji. určitě ho vyzkoušejte, dáte za něj pár korun a třeba vám výrazně pomůže.

novinkou v této kategorii pro mě je green trio čili tablety se spirulinou, chlorellou a zeleným ječmenem. tyto zelené superpotraviny jsou v poslední době velmi oblíbené a slibují například detoxikaci organismu či lepší spalování tuků. rozhodla jsem se je vyzkoušet v rámci novoroční "očisty" a jsem zvědavá, zda v budoucnu pocítím nějakou změnu.

po tabletách s hořčíkem jsem sáhla, protože poslední dobou bojuji s křečí ve svalech a to nejen během sportu. obsahují také vápník a vitamín D3 - velmi důležité látky pro zdravé kosti.

užíváte také nějaké speciální doplňky stravy?
v komentářích mi dejte vědět jaké!



1 komentář :

  1. Tolik? Já si čas od času, když si vzpomenu, vezmu Cečko anebo Zinek, ale jinak to extra nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!