MENU

úterý 27. ledna 2015

ebelin čistič na štětce

zdravím! jeden zápočet mám tento týden už za sebou a další dva mě ještě čekají, takže mi držte palce - budu to potřebovat :D doufám, že dneska máte chuť na recenzi!
nevím, zda je to pouze můj pocit, ale čističe štětců mi přijdou jako podpultové zboží. tohle je vůbec první ze své kategorie, který najdeme v našich drogériích a jsem velmi ráda, že s ním konečně někdo přišel. doma už mi dlouho leží lahvička s čističem štětců, který stojí za starou belu a tak mě zajímalo, zda tento bude konečně plnit svou funkci. zároveň se musím přiznat, že čištění štětců pro mě pokaždé bylo za trest, protože to bylo velmi zdlouhavé a štětce stejně nešly úplně vyčistit. za 100 ml zaplatíte okolo 100 Kč, což se může zdát jako příznivá cena, ale na druhou stranu 100 ml moc není a pokud štětce čistíte často a poctivě, moc dlouho vám asi nevydrží.
moc se mi líbí, že se čistič aplikuje pomocí rozprašovače - je to jednoduché a praktické, ale na druhou stranu hodně rychle ubývá. to mu ale pro tentokrát dokážu odpustit. když se chystám štětce umýt, položím si je na vlhčený ubrousek a nastříkám je čističem, který nechám chvíli působit. během aplikace je hodně cítit alkohol společně s takovou příjemnou vůní, která je cítit i po uschnutí. štětce následně otírám do ubrousku, dokud nezanechávají žádnou barevnou stopu. i s velmi znečištěnými štětci od make-upu nebo tvářenky si poradí jako nic a musím říct, že takto čisté štětce si už ani nepamatuji. 
protože obsahuje alkohol, můžete si být jisti, že si poradí s bakteriemi i klasickými nečistotami z líčidel. se syntetickými štětinami si rozumí bez problémů, ale u ty přírodní hodně vysušuje, takže bych nedoporučovala používat dlouhodobě, aby nedošlo k poškození.
závěrem mohu říct, že mě mile překvapil a z trpení ve formě mytí štětců udělal poměrně příjemnou záležitost. štětce jsou krásně čisté a díky alkoholu i vydezinfikované, takže u mě prošel a mohu vám ho jedině doporučit. v poměru cena/výkon mě stoprocentně přesvědčil!

+ dostupnost; praktické balení; jednoduché použití; čistí; dezinfikuje
- alkoholový zápach; vysoušení přírodních štětin; spotřeba



vyzkoušeli jste ho? jak vám vyhovuje?
nebo máte jiný svatý grál mezi čističi na štětce, na který nedáte dopustit?




5 komentářů :

  1. ja som ho nepoužila a čítala som o ňom už toľkokrát....no raz týždenne sa snažím umyť štetce klasicky a niekedy cez týždeň ich postriekam dezinfekciou...

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, já dělala jeden zápočet, dvě zkoušky a ještě mě tři čekají! :D
    Vypadá dobře. Určitě bych ho nepoužívala často. Ale jednou za čas, aby se vážně zlikvidovaly všechny bakterie (které se praním nezlikvidují), by mohl být opravdu super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem si ho oblíbila a z mytí štětců se stala docela příjemná záležitost :) Jinak Káji, já nevím proč, ale nešlo mi sledovat tvůj blog přes GFC.. Já jak to nemám na hlavní stránce bloggeru, tak nevím. Naštěstí už to jde, tak zas čekej přívaly mých komentářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? :) mně už to teď s ním také vůbec nevadí... měla jsem s tím poslední dobou problém, ale netuším, jak to vyřešit :/

      Vymazat
  4. Ja čistím štetce pomocou detského alebo nejakého bezsilikónového šampónu, občas používam po umytí aj kondicionér hlavne na tuhšie štetce napr. na štetce na make-up, tie na púder by boli po kondicionéry veľmi rozlietané.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!