středa 14. ledna 2015

2015 beauty wishlist

zdravím! odpoledne po úspěšné zkoušce z psychologie je ten nejlepší čas na napsání článku :) jak už jste si mohli v názvu článku přečíst, dnes to bude takový kosmetický wishlist pro rok 2015. rozhodla jsem se začít (trochu) šetřit a místo nakupování spousty levnějších produktů z drogérií, si raději zainvestovat a vyzkoušet během tohoto roku trochu luxusnější kousky. tohle je můj výběr z dekorativní a pečující kosmetiky, kterou bych chtěla vyzkoušet a zjistit, zda opravdu platí pravidlo dražší = kvalitnější. tak uvidíme, jak budu úspěšná :)

MAKE-UP
v hledáčku už dlouho mám rtěnky Rouge Edition Velvet od Bourjois, na které pějí ódy zahraniční blogerky. ale který odstín?! to je dilema... trvalo mi dlouho, než jsem se naučila zařadit do svého běžného denního líčení tvářenku či bronzer, ale dnes už si ho bez nich nedokáži představit. hodně mě zaujala sada beauty and the bronzer od Everyday Minerals, která obsahuje hned tři odstíny bronzeru a tři odstíny tvářenek. je to skvělý způsob, jak vyzkoušet zase nové barvičky. obnovit moji kolekci štětců bych potřebovala jako sůl, protože mám neustále pořád, že jich mám nedostatek (to jsou ale starosti...). Rose Golden Luxury Set od Zoevy nejen že vypadá naprosto skvěle, ale jsou prý dokonce lepší než štětce Sigma - co myslíte? konečně bych si chtěla pořídit i velmi oblíbený korektor Double Wear od Estée Lauder, který by si s mojí pletí mohl rozumět. highlight celého wishlistu je bez debat tato nááádherná od NarsNARSissist Dual Intensity Palette. bože, ta je! sekci make-upu můžeme zakončit také velmi oblíbenou řasenkou Gifted od Tarte. u nás nesehnatelná, ale snad si s tím třeba ebay poradí. a doufám, že bude zatraceně skvělá!
PEČUJÍCÍ KOSMETIKA
i když mám v péči o pleť své oblíbence (přečíst si o nich můžete tady), rozhodla jsem se zase po čase vyzkoušet něco nového. konkrétně pak mycí gel a tonikum pro mastnou pleť a hydratační masku, když si pleť žádá trochu více hydratace, hlavně pak teď v zimě. to všechno od Nuxe a z wishlistu si je mohu dnes rovnou vyškrtnout, protože už je mám doma! až vše vyzkouším, určitě o nich připravím samostatný článek. Serozinc od La Roche-Posay bych chtěla vyzkoušet z čisté zvědavosti, protože jedna část jeho uživatelek na něj nedá dopustit a tu druhá tvrdí, že nemá žádné účinky. tak uvidíme... Super Spot Remover od Origins letos musím sehnat, jednoduše musím! a kdo za to může? samozřejmě, že Linda! :D Kiehl's je další z velmi vychvalovaných značek, tudíž i já bych chtěla vyzkoušet některé z jejich produktů, například Midnight Recovery Concentrate či Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque.
__________________________________________________________

jestli jste některý z těchto produktů vyzkoušeli, napište mi v komentářích o své zkušenosti - moc ráda si počtu. a také mi dejte vědět, co je na vašem kosmetickém wishlistu pro rok 2015 :)




3 komentářů:

  1. Na paletku od NARS mám taky zálusk a až se k nám dostane hned pro ní běžim! :) Zoeva štětce doma mam a jsou uplne skvělý :)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta sada Beauty and the Bronzer vypadá vážně dobře, i ty štětce mě zaujaly, ale především ta paletka NARS - od této značky nic nemám, ale nějakou tu paletku bych taky ráda..

    OdpovědětVymazat
  3. od nixe mám krém a micelárku a jsem vcelku spokojená
    štětce zoeva bych také chtěla a velvet mám a je nepřekonatelná chci další odstíny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!