MENU

sobota 13. prosince 2014

week in photos #65

už je to zase více než měsíc od doby, co jsem naposledy přidala "týdenní" (ehm...) random. no, čas běží, co víc můžu říct :) s přítelem jsme předešlý motor navštívili adventní trhy ve Vídni a většina fotek je tedy právě odtamtud. moc nám nevyšlo počasí, ale trhy za to stály, jsou opravdu kouzelné! jinak mám velký shon kolem školy, neustále nějaké práce a zápočty. ve volných chvilkách se snažím péct cukroví a užívat si vánoční atmosféru. mějte krásný advent!






 krásná adventní Vídeň
 jako náš Tomíček :)


 počasí nám moc nevyšlo a působilo to trochu depresivně, ale tyhle stavby jsou pro mě něčím naprosto fascinujícím!

 lesní ovoce + javorový sirup = bože!!!
pečeme perníčky

jaké jsou vaše poslední dny?
jsou pro vás Vánoce období stresu nebo pohody? :)

4 komentáře :

  1. vídeň je jedno z nejkrásnějších měst!! byla jsem tam v létě a naprosto mě okouzlila:) teď během adventu musí být nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. I přes pošmourné počasí je vidět, že jste si to užili ;-) Máš moc pěkné fotky, já se do Vídně také chystám, ale až příští rok...Letos jsem to nějak nestihla :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě Vánoce určitě čas stresu nejsou, tyto svátky si moc užívám :). Vykrajovátko s kočičkou je božský a ta srdíčková mistička se mi taky moc líbí. Pěkné fotky, ve Vídni jsme byli s přítelem minulý rok na trzích
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné fotky:)) Já Vánoce teda miluju mám ráda tem čas s rodinou a to cukroví kolem a rozsvícený stromeček:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!