pondělí 8. prosince 2014

vánoční přání

zdravím, jaké bylo vaše pondělí? máme tu prosinec, takže to logicky znamená, že je čas na ... wishlist! :)) no, v dnešním případě je to spíše dreamlist, protože bych musela být to nejhodnější dítě na zemi nebo patřit do rodiny Rothschildů :D
#1 Giorgio Armani - Sí; má nejoblíbenější vůně je a bude La Vie Est Belle, ale na tenhle parfém jsem narazila úplnou náhodou, protože byl jako tester navíc k časopisu. ihned si mě získal (a to jsem na parfémy hooodně vybíravá!), takže letos tedy půjdu do něčeho úplně jiného. 

#2 NARS Audacious Lipstick - odstín Natalie; Nars rtěnky mě nikdy nějak extra nebraly, ale všechno se změnilo, když jsem viděla Natalie. žádný podobný odstín doma nemám, takže... ostatní ale také nejsou k zahození!

#3 zrcadlovka; moje milovaná zrcadlovka se pomalu ale jistě blíží do fotografického důchodu a tak přemýšlím o nějakých alternativách. no, všechno záleží na tom, jak moc se budu snažit šetřit :)

#4 mokasíny; zima asi nebude to nejlepší období pro nákup takových bot, ale naprosto jsem jim propadla a dokážu si je představit i s nějakými teplejšími punčoškami, co říkáte?

#5 spodní prádlo; shánět perdektně padnoucí podprsenku je pro neuvěřitelný boj a tak bych ráda investovala do opravdu kvalitního kousku, který by mi dopřál pohodlí a oporu.

#6 kabelka Longchamp; jo, taky jsem jim naprosto propadla... cenově není až tak nedostupná, mohu si vybrat velikost podle svého gusta, má velké ucho a vypadá jednoduše skvěle. stále ale přemýšlím o barvě.

#7 šátky, šály; protože těch není nikdy dost a jsou to skvělé doplňky! 

#8 péče o vlasy; nikdy jsem péči o vlasy nepřikládala větší důraz a šampony s dalšími výrobky jsem střídala jako ... no, hodně. ráda bych jim tedy dopřála nějaké kvalitní produkty a například řada Oil Wonders od značky Matrix se mi velmi zamlouvá.

jaká jsou vaše vánoční přání a sny? :)



3 komentářů:

  1. Sí jedině doporučuji, nejlepší vůně, kterou snad znám. Je dokonalá a výdrž je opravdu veliká :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sama mám Nikon D5100 takže môžem doporučiť, sesternica má D3100 a je tiež je celkom spokojna..:) Inak ta kabelka je krásna, hned idem na nu pozriet..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!