MENU

čtvrtek 11. prosince 2014

testovací sada Clinique

přeji vám krásný den! nevím jak vy, ale já jsem poslední dobou v jednom kole a občas mám pocit, že už z toho zešílím. proto se nemůžu dočkat Vánoce, kdy se hodlám na většinu (no dobře, na všechny ne...) povinností vykašlat a konečně si užít volna a krásných chvil s nejbližšími - už aby to bylo! dnešní článek bude recenze na testovací/cestovní sadu od Clinique, takže čtěte dál...
i když je v mé péči o pleť hned několik stálic, které bych za nic nevyměnila, stále zkouším a ráda objevuji nějaké nové produkty. když používám nějaký přípravek až příliš dlouho, mám pocit jako by na pleti už tolik nepůsobil, je to možné? řadu pleťové péče na mastnou pokožku, tzv. 3 Kroky od Clinique jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale jelikož se jedná o takto drahou kosmetiku, jsem dost opatrná, abych nevyhodila peníze za něco, co mi nakonec ani vyhovovat nebude. proto jsem velmi ráda, že jsem v Německu objevila tuto cestovní/testovací řadu s miniaturkami jednotlivých produktů, která mě vyšla na 8 euro, což je úžasná cena, když vezmeme v potaz, že v balení je tekuté pleťové mýdlo (30 ml), pleťová voda (30 ml) a hydratační gel (15 ml). na tyto sady jsem koukala i u nás, ale přijdou mi šíleně předražené. teď už alespoň vím, co z těchto produktů ano a co ne.
KROK 1 - prvním krokem v péči o pleť je samozřejmě čištění. toto tekuté pleťové mýdlo mě neurazilo, ale bohužel ani nenadchlo. moc nepění a mám pocit, jako by mě na obličeji "dřelo". co se mi ale líbí je příjemný chladivý efekt, který během používání cítím. nicméně po umytí nemám pocit úplně čisté pleti jako u mého oblíbeného čistícího gelu z řady Effaclar od La Roche-Posay. už tedy vím, že tekuté pleťové mýdlo si s mojí pletí moc nerozumí.

KROK 2 - dalším krokem je exfoliace pomocí pleťové vody. v tomto případě se jedná o totální zklamání, protože z ní natolik cítím alkohol, že je mi až proti srsti si něco takového aplikovat na pleť, ten odér mi připomíná odlakovač! s velkým sebezapřením jsem ji vyzkoušela, ale bylo mi předem jasné, že tohle bohužel také nebude fungovat. pleť byla šíleně přesušená a napjatá, tohle bohužel ne.

KROK 3 - to nejlepší nakonec? ano, už to tak bude, protože hydratační gel Dramatically Different je naprostá bomba! tomuto krému musím přiřadit samé superlativy (teda kromě ceny! :)), protože jeho složení si s mojím typem pleti přímo notuje. nádherně se roztírá, protože konzistence je opravdu krásně gelová, vsakuje se během několika málo vteřin, nezanechává žádný mastný film a hlavně mám pocit, že z mé pleti je najednou samet. do tohoto krému bych byla ochotna bez zaváhání investovat, protože jsem nic podobného nikdy nevyzkoušela.
sečteno a podtrženo, z této řady bych si koupila pouze hydratační gel (a také to mám v plánu!), protože zbytek produktů si s mou  pokožkou jednoduše moc nerozumí. každopádně jsem ale ráda, že jsem je vyzkoušela, nevyhodila spoustu peněz zbytečně a můžu si odškrtnout další položku ze svého "musím-vyzkoušet-listu"

vyzkoušela jste některá 3 Kroky od Clinique?
jestli ano, dejte mi vědět v komentářích, jak vám vyhovovaly :)

1 komentář :

Děkuji za vaši odezvu!