MENU

pondělí 15. prosince 2014

new in #55

dobré odpoledne! jaké bylo vaše pondělí? já sem ho strávila ve školním nasazení a snažím se před svátky dokončit co nejvíce seminárních prací, abych si pak mohla více užívat volna a nestresovat se. na mém "to-do" listu jsou ještě 4 seminárky, 3 mám za sebou. v dnešním článku vám ukážu, co v posledním měsíci skončilo v mém nákupním košíku.
šampon od Baley z jejich řady MED je mým velkým objevem. nejdříve jsem k němu byla dost skeptická, ale jsem s ním velmi spokojená a určitě po něm znovu sáhnu. navíc je tak levný! konečně jsem se také dokopala k nákupu nové masky na vlasy a tentokrát jsem sáhla po masce na vlasy Oxygene Moisture bez objemu od Dove. zatím jsem ji použila pouze jednou, takže vám o ní mnoho neřeknu, ale má moc zajímavou texturu, která mi připomíná našlehanou pěnu. lak na vlasy byla další položka, kterou jsem potřebovala doplnit a ve slevách v Rossmanu jsem narazila na produkty Toni&Guy. bylo vymalováno a už ho mám doma, ale bohužel to žádný zázrak není, to můžu říct už teď. poslední z péče o vlasy je tu výhra v giveaway u Angel, šampon a koncicionér od Head&Shoulders s vůní jablka. na jejich zkoušení už se moc těším, protože ta vůně je skvělá! :))
na tento body spray jsem narazila náhodou v Tescu. od značky Grace Cole jsem už pár produktů vyzkoušela a všechny úžasně voněly. tohle samozřejmě není výjimka, ale bohužel vůbec nevydrží. hned po nanesení jako by se vůně vypařila a vůbec ji necítím. hodně velká škoda, protože jsem myslela, že jsem narazila na levnější variantu sprejů od Victoria's Secret. bohužel ne... od Bourjois tu mám hned dva produkty, protože v parfumérii Fann probíhala akce 2+1 na tuto značku, takže jsem toho využila a "zabila" hned dvě mouchy jednou ranou - 2 věci pro mě, 1 jako dárek sestřičce :D pro sebe jsem si vzala deodorant, který moc příjemně voní a micelárku, jelikož mi moje oblíbenkyně od Garnier právě dochází. jsem opravdu zvědavá, jestli ji předčí. před nějakou dobou se v DM objevila novinka v podobě čističe na štětce od ebelin. to mi připomíná, že bych je mohla zase jednou vyprat...
nehty poslední dobou šíleně zanedbávám a tak jsem si koupila pero na ošetření nehtové kůžičky od Alverde. jelikož jsem ale lempl, použila jsem ho zatím jen jednou. a to ho doma mám už skoro měsíc... tužky na rty Maybelline Color Drama  neunikly ani mě a doma mám odstín Berry Much. už podle názvu můžete soudit, že se jedná o nádhernou "berry" barvičku, kterou jsem sice ještě do světa nevytáhla, ale moooc se na ni těším :) jen stále nevím, jak si budu rozumět s tím pastelkovým aplikátorem. konečně jsem také ukořistila rtěnku z řady Pure Reds od L'Oreal a u mě to vyhrála Freida. balzámek na rty od Baley je spíše do zásoby (to mám snad málo balzámů na rty?!?), ale nemohla jsem ho tam nechal, jedná se totiž o mou oblíbenou kombinaci vůní a to jablíčko se skořicí. poslední dva kousky jsou od Rimmel. jedná se o tužku na oči v odstínu Deep Ocean s šikovným houbičkovým koncem a řasenka Wonder'full, na kterou vás brzy čeká recenze.

a co jste si v poslední době pořídili vy? :)

1 komentář :

  1. Alverdu mám nejraději, protože netestuje na zvířatech:) Zrovna jsem si od ní pořídila makeup, který skvěle kryje:))

    Giveaway o náramky s ostny
    vik-ladyla.blogspot.cz I instagram I facebook

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!