MENU

pátek 5. prosince 2014

empties XXVII.

krásný dobrý večer! konečně tu máme vymodlený víkend, pro mě tohle byl jeden z nejnáročnějších týdnů. zítra už směr Vídeň, užít si chvilku volna a nasávat vánoční atmosféru :) a v neděli už bych mohla (spíš měla) začít péct. jak já to období Vánoc miluji...
The Body Shop antibakteriální gel - nezbytnost, kterou s sebou nosím stále v kabelce. pokud nemáte možnost si během dne umýt ruce, ať pro to máte jakýkoliv důvod, je tohle pomocník, kterého potřebujete. je to už několikáté balení tohoto gelu, protože je miluji i pro jejich krásné vůni. toto je jahoda, ale vyzkoušela jsem už i grep či mango. 
> Koupila bych si ho znovu? ANO, budu si muset pořídit nové balení

Balea sprchový gel - krásně voňavý a svěží sprcháček z letní limitované edice s jablkem a meduňkou. je příjemné se v tomto chladném zimním období ve sprše osvěžit alespoň díky produktu, který ve vás evokuje léto. výborně pění a nemám co bych mu mohla vytknout.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, ráda, jeho vůně je příjemná

Yves Rocher hydratační pleťový krém - na tento krém jste si mohli recenzi přečíst tady. mám ho velmi ráda, ale spíše v zimním období, kdy je má pleť "žíznivější" a potřebuje více hydratace. v létě ho tak často nepoužívám, ale vždy na něj nadešel ten pravý čas. pleť po něm mám opravdu krásně naducanou, bez suchých míst. do pleti se musí důkladně zapracovat, ale dá se to spojit s užitečnou obličejovou masáží, za kterou vám vaše pleť jedině poděkuje. teď už mám jen dilema, zda si pořídit další balení nebo vyzkoušet nějaký jiný krém, proto se vás ptám - máte tip na hydratační krém, který by sedl i mastné pleti?
> Koupila bych si ho znovu? MOŽNÁ, uvažuji, že vyzkouším něco nového

Crest bělící pásky - recenzi na tyto bělící pásky jsem měla před nějakým časem v plánu, ale pak jsem přišla o data z notebooku a materiál "PŘED" použitím byl pryč... budete mi jednoduše muset věřit :) tohle je (alespoň podle mě) ten nejlepší způsob bělení zubů. výsledky byly znát už po nějaké třetí, čtvrté aplikaci a zuby zářily jako perličky. kupovala jsem si balení 30 pásek, které vyšlo asi na 1200 Kč a zatím jsem vypotřebovala asi půlku (s tím, že to párkrát zkoušela i mamka). efekt vydrží s klidem i půl roku a stačí pak jen čas od času dobělovat jednou, dvěma aplikacemi. pokud by vás zajímalo víc, dejte mi vědět, mohla bych připravit nové materiály a podklady pro článek.
> Koupila bych si je znovu? ANO, určitě

La Roche-Posay mycí gel - stálice v mé každodenní péči o pleť. v empties jste o něm už několikrát slyšeli a více si o něm můžete přečíst tady.
> Koupila bych si ho znovu? rozhodně ANO!

Rexona antiperspirant - tohle se Rexoně opravdu povedlo a myslím, že mnohé z vás mi dají za pravdu. rozhodně je to produkt, který vás přes pocením ochrání nejlépe ze všech drogérkových produktů. za mě určitě palec nahoru, je to další moc šikovný pomocník!
> Koupila bych si ho znovu? ANO

dneska v celkem pozitivním duchu a teď mi řekněte vy - vyzkoušeli jste některý z těchto produktů? vyhovoval vám tak jako mě?

3 komentáře :

  1. Deodorant od Rexony je můj největší favorit, bohužel mi přijde, že nějak rychlé ubývá:( Musím mít další:D

    OdpovědětVymazat
  2. S Rexona antiperspirant máš naprostou pravdu. Pořídila jsem si ted modrý tak jsem zvědavá, jaký bude :). Sice je pravdu, že rychleji ubývá, ale díky tomu jak pomáhá je mi to celkem jedno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tu samou Rexonu jsem taky nedávno vypotřebovala! Je to vážně ten nej nej antiperspirant, nic jiného mi nepomohlo. A Crest pásky jsem taky měla, velká spokojenost a budu si asi pořizovat další balení, po půl roce už to chce zase dobělit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!