MENU

středa 17. prosince 2014

DIY ozdoby na vánoční stromeček

pěkný den! dnes opět krásné svítilo sluníčko a úplně mě nabilo energií, takže jsem sebrala síly a máme tu nový článek :)
do Vánoc už zbývá pouhý týden a zdobení stromečků je tedy velmi aktuální téma. já jsem se letos rozhodla náš stromek ozdobit nejen klasickými kouličkami ve zlaté a červené barvě ale i šiškami. aby nevypadaly tak obyčejně, přestříkala jsem je zlatým a "sněhovým" sprejem. výsledek se mi moc líbí a stromečku to přidalo na kouzlu. navíc je to tááák jednoduché :)
co budeme potřebovat?
šišky
zlatý sprej
"sněhový" sprej
papír/noviny
+ provázek

šišky si umístěte na plochu vyskládanou papírem či novinami a rozhodně nešetřete, protože spreje stříkají všude okolo. sprej na šišky nanášejte z výšky a nezapomeňte vrstvu barvy vždy zaschnout jinak budete mít doslova zlaté ručičky :) poté už stačí na šišky nějak připevnit provázek, za který vaši novou ozdobičku pověsíte na stromeček a máte hotovo.

jak se vám tyto DIY vánoční ozdobičky líbí? :)

2 komentáře :

  1. moc krásné dekorace:) A nemusí být zrovna na stromeček určitě by se to dalo dát i někam jinam:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduchý, ale zároveň moc pekný :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!