úterý 23. prosince 2014

best of 2014

přeji vám krásný předštědrovečerní večer! :) doufám, že si užíváte krásnou vánoční atmosféru a zároveň vám chci popřát krásné svátky. v dnešním článku bych chtěla shrnout celý tento rok ve formě mých nejoblíbenější kosmetických produktů. zajímá vás, které produkty jsem si zamilovala? čtěte dál!
vybrala jsem 8 produktů (5 z pečující kosmetiky, 1 v péči o vlasy a 2 zástupci z dekorativní kosmetiky), které jsou mými šampiony za uplynulý rok. drtivá většina z nich už má své recenze, takže u každého zahrnu odkaz, kde se dočtete více.

LUSH Dark Angels - tuhle čistící roládu jsem vyměnila za klasický peeling, protože skvěle čistí pleť a zároveň díky hrubým částem obrousí odumřelé kožní buňky. kůže se krásně prokrví a je sametově hladká. je to sice trochu dražší záležitost, ale funguje na jedničku a složení je další její velká přednost, takže není co řešit. více si můžete přečíst tady.

Clinique Dramatically Different hydratační gel - hledání toho správného krému pro mě je vždycky pořádný oříšek. potřebuji, aby mou mastnou pleť hydratoval a zároveň ji udržel matnou. tohle všechno mi zatím dokázal splnit pouze tento gelový krém. mám ho zatím pouze ve vzorku, ale už teď vím, že plné balení mi za to rozhodně bude stát. recenzi najdete zde.

Garnier micelární voda - v drogériích máme už nepřeberné množství micelárek, ale moje srdce si získala právě tahle růžovka. výborně odstraňuje make-up, nelepí a v očích mě nepálí. navíc tohle velké balení vydrží i několik měsíců a i když jsem vyzkoušela už tucet jiných micelárních vod, k této se pak vždycky ráda vracím, protože se jí nic nevyrovná. pokud vás zajímá více, ve čtení pokračujte na tomto odkazu.

Carmex balzám na rty - jestli je něco, čeho mám ve svém kosmetickém arzenálu mraky, jsou to různá patlátka na rty. minimálně jeden najdu v každé kabelce, kapse u bundy nebo místnosti u nás v bytě :D ze všeho, co jsem kdy vyzkoušela, mi ale nejvíce vyhovuje slavný Carmex, který u nás samozřejmě není k dostání. miluju ten štiplavý pocit, který na rtech vytvoří. teď v zimě je to můj velký zachránce suchých rozpraskaných rtů.

Orofluido olej na vlasy - další produkt kterého nechápu, jak jsem bez něj mohla žít! nanáším ho po umytí do mokrých vlasů, které vyfénuji a mám hřívu jako z časopisu. krásné lesklé vlasy plné života a objemu. navíc tak nááádherně voní. recenzi najdete tady

La Roche-Posay čistící gel - stálicí v mé péči o pleť je tento čistící gel z řady Effaclar. když si s ním ráno či večer čistím pleť, mám opravdu pocit, že je perfektně vyčištění a ten pocit je jednoduše k nezaplacení. trochu vysušuje, ale žádné velké drama to není a moje mastná pokožka to jedině ocení. více se o něm dočtete zde.

Dermacol linky na oči ve fixe - když linky, tak jedině ve fixe a když linky ve fixe, tak jedině ty od Dermacolu z řady Precise Black. snažila jsem se přimět používat i gelové linky, bohužel marně. líčení je s touto fixou dokonale přesné, rychlé a jednoduché (to je asi ta nejdůležitější část!). linky jsou uhlově černé a jejich výdrž je více než slušná. psala jsem o nich tady, ve velkém srovnání fixových linek.

Urban Decay Naked Basics paletka očních stínů - moje vůbec první paletka stínů z té high-end kategorie. této investice určitě nelituji, protože ta kvalita je opravdu znát a s ničím, co mám doma, se nedá srovnat. kdybych si měla vybrat jen jedinou paletku, byla by to právě tahle kráska. oči povětšinou ladím do přírodních barev a s touto paletkou se dá vykouzlit denní i večerní líčení. celý článek najdete tu.

to byla moje osmička a moc mě zajímá, jaké jsou vaše oblíbené produkty za rok 2014!
dejte mi vědět v komentářích a mějte krásné Vánoce plné lásky a pohody.




5 komentářů:

  1. ach, ta Urban Decay Naked Basics vypadá prostě uzasne!

    OdpovědětVymazat
  2. micerálka od garnier je nejlepší taky ji zrovna používám :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som práve Orofluido mala, no nejaké zázraky sa nediali a dramatically different sa pravidelne vraciam:), inak sa mi osvedčila micelárka mixa aj keď viaceré sa na blogoch sťažujú na nejaký plesňový pach, ja ho našťastie necítim, vedie u mňa aj Tolerance+ od Biodermy a najnovším miláčikom je Nuxe balzám na pery:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nic z toho jsem ještě nepoužila, tak se budu ráda inspirovat! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gél Effaclar mám veľmi rada, je k pleti veľmi jemný, má aj jemnú vôňu a mám pocit, že pleť vôbec nevysušuje. Používam ho aj na čistenie dekoltu, keďže aj tam sa mi občas objaví nejaká tá vyrážka.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!