sobota 22. listopadu 2014

Rimmel Lasting Finish make-up

přeji krásný sobotní večer, doufám, že si užíváte volna :) dnes mám nějakou tvořivou náladu a to ta nejlepší příležitost k psaní článků, co už tak dlouho odkládám. ve škole to bohužel není žádný medíček... dnes tu pro vás mám recenzi na můj velký drogérkový objev, o kterém se v posledních týdnech hodně mluví, tak čtěte dál.
make-up Lasting Finish od Rimmelu pro mnohé z vás určitě novinka nebude, protože se jedná o produkt, který je v nabídce už nějaký ten pátek. nicméně Rimmel si právě tento make-up vzal na paškál a vzniklo tak nové vylepšené složení, které by mělo být odolné vůči otěru a obsahovat zklidňující komfortní sérum pro příjemný pocit. novinkou je i odstín - 100 Ivory, který je konečně odstínově akceptovatelný i pro bledší typy. musím se přiznat, že jsem si ho koupila docela bezmyšlenkovitě, protože svého make-upového šampiona mám a vlastně jsem žádnou náhrada nehledala. najít opravdu dobrý krycí make-up pro mastnou pleť je docela kumšt. no, asi to byl osud, protože jsme si docela padli do oka...
první velké plus u mě má za odstín, který je pro mě téměr ideální. v zimě na mě bude možná trochu tmavší, ale určitě nějaká katastrofa nebude. konzistence je trochu hutnější, ale do pleti se zapracovává dobře a nešmouhatí. problém je pro mě balení a konkrétně pak pumpička, protože na to nejsem absolutně zvyklá (zvláštní, když si většina lidí spíše stěžuje na balení bez pumpiček :D), jde asi hlavně o zvyk. velmi mile mě překvapilo krytí. jelikož moje pleť je plná nedokonalostí, potřebuji trochu větší krytí a to u drogérkových make-upů moc často nenajdeme. tento zakryje přesně to, co potřebuji , aniž by na obličeji by byl na obličeji znát a pleť je krásně sjednocená. slibuje, že vydrží 25 hodin, což je trochu přitažené za uši. výdrž bohužel jeho nejsilnější stránka není, protože mám pocit, že během dne se z obličeje trochu vytratí - ne úplně, ale celodenní výkon to rozhodně není. také jeho finish není pro mě to pravé ořechové, protože je určitě potřeba ho zapudrovat, abych se neleskla. přepudrování je sem tam potřeba i během dne, mám mastnou pleť tak je to docela pochopitelné, ale pořád to není žádná tragédie.
[ nalevo bez make-upu, napravo s ]
o tom, jak vypadá na pleti, si můžete udělat vlastní obrázek. make-upy z drogérie mě nikdy příliš nelákaly, protože jsem nenarazila na žádný, který by za to stál a vyhovoval mé mastné pleti. v tomto případě jsem ale spokojená a s klidem bych ho mohla doporučit právě i těm z vás, které mastnou pleť máte také. je poměrně levný, dostupný a svojí práci splní dobře. 

+ krytí a sjednocení; cena; dostupnost; odstín; nešmouhatí
- průměrná výdrž; pumpička; potřeba ho zapudrovat

[ hotový make-up ]

tak co na něj říkáte? 
vyzkoušeli jste ho?



5 komentářů:

  1. díky za tip! :) momentálně sháním nový makeup a stále nemůžu přijít na nějaký, který by neměl nějakou vadu...

    bbblisss.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna na něj mám slevovoý kupónek do DM, tak jsem přemýšlela, že bych ho koupila sestře :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. wow vypadá super! určitě se na něj dojdu podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja som ho mala zo vzorky, bola som prekvapená tým, že je skutočne bledy, no brala by som menej výraznú parfumáciu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Minulý týden jsem si ho koupila a za 170 korun jsem spokojena. Já mám zase opačný próblém. Hledám MU mastné aby nezvýrazňovaly suchá místa, ale aby se zase neslejval a během dne nedělal mapy. Kupodivu tenhle mi suchá místa moz nezvýrazňuje. Krytí je tak klasické pro drogerkové MU. Jen mi docela vadila ta parfemace :/ grr proč to všechno musí bejt tak parfémované.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!