MENU

sobota 29. listopadu 2014

kosmetická taštička plná zklamání

zdravím vás! jaký jste měli den? :) já tedy velmi úspěšný, protože byl plný nákupů doplňků do bytu a vánočních dárků, takže už jen pár maličkostí a budu mít kompletně nakoupeno. no, teď to ještě všechno zabalit :/ :D teď už ale k dnešnímu článku opět plného kosmetiky!
o Lady a Senzaboxech jsme slyšeli už hodně a sama jsem je ze zvědavosti také vyzkoušela. ne vždycky se mi aktuální edice strefila do kosmetického vkusu, ale s tím je třeba počítat, protože kupujete "zajíce v pytli" :) tentokrát mi to nedalo a objednala jsem si další z těchto boxů - Beauty Bag, který seženete na webu kosmetika-usa. slibuje luxusní kosmetickou taštičku plnou produktů, jejichž částka přesahuje 1000 Kč. nalákaly mě hlavně články holek, které si tuto taštičku také objednaly (tady nebo tady) a protože tento web nabízí spoustu zajímavých značek, které jsou u nás jen velmi těžko k sehnání. přiznám se, že svou zásilku jsem očekávala natěšená jako malé dítě! kdybych jen tušila...
v balíčku jsem našla moc pěknou kosmetickou taštičku značky Clinique, kterou určitě někdy v budoucnu využiji třeba na cestování. nadšení se mě ještě drželo, když jsem uvnitř našla Carmex - můj nejoblíbenější balzám na rty. sice v kalíšku, což zrovna nepreferuji, ale služby udělá tak i tak. potěšil mě i štětec na stíny značky Calvin Klein. ještě jsem ho nezkoušela, ale štětců na stíny není nikdy dost! zbylý obsah taštičky už pro mě takový trhák bohužel nebyl. lesk na rty se třpytkami jakési neznámé značky určitě nevyužiji, takže poputuje dál a snad udělá radost někomu jinému. krabička zabalená do ozdobného pytlíčku v sobě skrývala tři ceramidové kapsle na vrásky v oblasti očí Elizabeth Arden, které asi také úplně nepotřebuji. posledním produktem bylo plné balení třpytivé hydratační pěny na tělo od Too Faced. předpokládám, že mi také bude stát někde v šuplíku bez využití a nakonec poletí do koše. abych nezapomněla - ten oranžový hadřík, který můžete vidět i na fotkách, je speciální ručník na vlasy (opravdu "užitečná věc"...). 
suma sumárum mám z obsahu smíšené pocity, s čímž jsem při koupi samozřejmě musela počítat, ale využiji nejspíš jen tři produkty, což je polovina balíčku. v porovnání s ostatními beauty bagy, které jsem na internetu viděla, s tím mým moc spokojená nejsem a některé produkty mě vůbec nezaujaly. 

co byste na něj říkali vy? 



4 komentáře :

  1. Taky by mě tvoje taštička moc nepotěšila. Hlavně ten TF, hlavní tahoun a přitom je to taková blbost, beztak si to v životě nikdo nekoupil za plnou cenu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by z toho potěšil jen Carmex :D Ostatní mi přijde takové nemastné neslané,tedy až a štetec od Calvina,na ten bych zapoměla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych zase hned brala tu pěnu od Too Faced, protože už po ní koukám dlouho a vím, že sama si ji stejně nikdy nekoupím:)

    Jinak mi přijde, že ty ceramidové kapsle teď dávají skoro do všeho. Asi nám všem přejí vrásky:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som bola sklamá asi úplne, taštičiek mám už celkom dosť, penu od Too faced by som nemala, kde využiť, Carmex tiež nepatrí medzi moje obľúbené bazámy a kapsličky, no...našlo by sa niečo iné,..inak v prvom momente som si myslela, že to oranžové je taká ta utierka z mikrovlákna:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!