MENU

úterý 7. října 2014

style by Eliza

zdravím! doufám, že jste měli lepší den než já, protože ten můj začal zjištěním, že mi byla ukradena peněženka. naštěstí dnes ještě existují poctiví lidé a moje peněženka byla odevzdána na policii. navíc k mému velkému podivu v ní nic nechybělo - tomu se říká štěstí v neštěstí :)

Eliška je autorkou fashion blogu style by Eliza, který mi v poslední době padl do oka. sleduji spíše kosmetické blogy, ale jsou to právě tyhle slečny, které mi dělají obrovskou radost. Eliščin styl je mi blízký a zároveň velmi inspirativní. navíc mě uchvátila její výtvarná tvorba. určitě její blog navštivte!






2 komentáře :

  1. Neuveritelne. Takove stesti bych snad nikdy necekala :D jeste, ze jsi ji nasla. Posledni outfit slecny je skvely:)

    OdpovědětVymazat
  2. .... ta modrá košile je perfektní =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!