čtvrtek 16. října 2014

snapshots /16.10.14/

doufám, že máte pěkný den :) musím říct, že jsem na sebe pyšná - zatím se mi daří plnit všechny svoje školní povinnosti bez velkého přemlouvání a časových prodlev. snad mi to vydrží :D v pauze mezi přednáškami připravuji články, dnes instagramově!

sledujte mě - karolina_bery
 ladím šátek s rtěnkou / do toho DMka prostě chodit nesmím... / to byla ještě pohoda / svatební :)
 domácí croissanty / láska moje <3 / přiletěl na návštěvu :) / home sweet home
ty barvy <3 už jsem říkala, že miluju podzim?!? / zásobička / tohle je mor! / vaříme 

9 komentářů:

  1. Podzim mám taky v oblibě a ta LOTUS pomazánka je to nejlepší, co jsem kdy jedla (:

    OdpovědětVymazat
  2. aaa taky miluju podzim!! stýská se mi po něm :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ten croissant je ukážkový!:)

    OdpovědětVymazat
  5. aké pekné fotografie!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy jsem nevěděla, jak se používají tyle Yunkeecandles placičky...jak? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nebo to je také normální svíčka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to vonný vosk, který se rozpouští v aroma lampě :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!