MENU

úterý 14. října 2014

podzimní tag

přeji krásný večer! dnešní článek bude taková oddechovka ve formě tagu, bohužel se na víc už nezmůžu - měla bych si dát kafe :D

1. jaký je tvůj oblíbený sezónní nápoj?
podzim je pro mě období čaje - to je jasná věc, čaje jednoduše miluju a neustále si kupuji nové. v poslední době ale dost ujíždím na chai latte. tohle balení s příchutí zázvoru a citronu jsem už vypila, takže zkusím zase něco nového. pokud máte nějaký tip, určitě mi napište do komentářů.
2. jaké doplňky máš na podzim nejraději?
na kabelky a boty ujíždím celoročně, ale na podzim to budou určitě různé šátky a teplé šály. všech barev a materiálů k oživení outfitů nebo pouze jen k zahřátí :) silné pletené šály mám obzvlášť ráda!
3. jakou hudbu nejraději posloucháš během podzimu?
hudební preference se mi během tohoto období nějak nemění od normálu. občas prostě mám chuť na něco klidného a jindy zase na pořádně hlasitou hudbu.

4. jaký je tvůj oblíbený parfém pro toto roční období?
s příchodem podzimu/zimy ze sladkých květinových vůní přesedlávám na ty těžší kořeněné kousky. mezi moje favority patří La Vie Est Belle od Lancome, který je zároveň mým vůbec nejoblíbenějším parfémem, a druhý je So Elixir Purple z Yves Rocher.
5. jaké vůně svíček budeš letos vybírat?
udělala jsem si radost a předem jsem se zásobila vosky od Yankee Candle - miluju je a nádherně provoní byt! ještě jsem nesáhla po kousku, který by mi nevoněl :) našla bych ještě nějaké ty svíčky z Ikey s různými vůněmi, ale má nejoblíbenější kombinace pro toto období je jablko a skořice, což ve mně už vzbuzuje myšlenky na Vánoce.
6. jaký je tvůj oblíbený podzimní make-up look?
rozhodně rudé, vínové a červené rty - na to jsem se těšila! oči v metalických či neutrálních tónech. hodně jsem si oblíbila svou Naked Basics paletku, s kterou bych si na podzim bohatě vystačila.
7. na co se během podzimu nejvíce těšíš?
zbožňuju ty krásné barvy, kterými podzim hraje. krásné západy slunce, sledování nových sérií mých oblíbených seriálů zabalená v  dece s horkým čajem, čtení knih, vrstvení oblečení... je toho pěkná spousta!

a co vy a podzim? :)

5 komentářů :

  1. Lancoma mám taky..všeobecně jeho parfémy miluju..mám jich doma ze všech nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim zbožňuju, vidím že yankee vede na plné čáře =)

    OdpovědětVymazat
  3. chai latte na podzim nejlepsi xx a ta barva saly je krasna:)

    OdpovědětVymazat
  4. na čajoch fičím aj ja:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!