MENU

pátek 31. října 2014

new in #54

přeji krásný pátek! když se koukám do kalendáře, uvědomuji si, že konec roku se neúprosně blíží... dny plynou tak šíleně rychle, že nestíhám vše, co bych si přála. dnes už ale konečně článek a konkrétně kosmetický new-in, čtěte dál.
už dlouho jsem přemýšlela nad koupí beauty blenderu, ale nakonec jsem se rozhodla sáhnout po značně levnější variantě, kterou jsem koupila na ebay za dolar. pokud mi nanášení make-upu tímto způsobem nebude vyhovovat, alespoň nebudu naštvaná, že jsem vyhodila tolik peněz. ani mě neminulo šílenství okolo Baby Lips a jeden balzámek jsem si koupila, konkrétněji bezbarvý s mentolovou "příchutí". jsem na něj opravdu moc zvědavá! :) make-up Colorstay od Revlonu je můj věčný favorit, tentokrát jsem si vzala ještě světlejší odstín pro nadcházející zimu a novinkou v mém arzenálu je make-up Lasting Finish od Rimmelu, který není v drogériích nový, pouze trochu pozměnili složení a přišel k nám zase o kapku světlejší odstín. musím říct, že jsem zatím velmi příjemně překvapena, ale o tom se určitě dozvíte v recenzi, která se tu snad brzy objeví. tužku na obočí od Etude House jsem také objednávala na ebay a je to moje vůbec první zkušenost s produkty na obočí, protože jsem doposud vůbec nic na úpravu obočí nepoužívala - stydím se! pudr Affinimat je také relativní novinka a protože mi došel pudr od NYC, sháněla jsem zase něco nového. zkoušeli jste ho?
pokud jste ještě v drogériích "neočuchali" novou limitku od Baley Black Secret, tak rozhodně musíte! ta vůně je úžasná, po sprcháči jsem si koupila ještě deosprej a posledních několik dní ho používám každý den. z nákupů v Drážďanech jsem si přivezla "jen" termo-ochranný sprej na vlasy od Lee Stafford a zkušební balení pleťové péče pro mastnou pokožku od značky Clinique, která mě láká už delší dobu, ale nechtělo se mi kupovat rovnou plná balení, kdyby mi produkty náhodou nesedly. takže teď se uvidí a případně by to mohl být další tip pro Ježíška ;) kosmetická taštička, kterou vidíte vzadu, nechám prozatím pod hávem tajemna, ale určitě se o ní dozvíte víc v jednom z dalších článků. krémové mýdlo od Baley byla taková nouzovka, protože mi došlo mýdlo na ruce v koupelně, ale jsem s ním velmi spokojená a navíc také nádherně voní :)

co jste si v poslední době pořídili vy? 
vyzkoušeli jste nějaký z těchto produktů?

5 komentářů :

  1. Moc pěkné nákupy. :) Revlon používám pravidelně a nedám na něj dopustit. Stejně tak mám ráda ten pudr od Maybelline. Akorát Baby Lips mě malinko zklamaly, protože jsem čekala víc. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Já pudr zkoušela a zatím asi nejlepší z těch drogérkových :) alespoň pro mne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek! :) Clinique mám ráda. Fingers crossed! ať ti vyhovuje. Makeup od Rimmelu mám moc ráda. A pudr mi vyhovoval, ale bohužel se mi hned rozbil. :(
    Mimochodem, děkuji ti za milý komentář u mě na blogu! <3 M.

    OdpovědětVymazat
  4. clinique super! určitě pak dej vědět, jestli ti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!