neděle 12. října 2014

Milani rtěnka

pěkný den :) jaký byl váš víkend? já jsem si krásně odpočinula - jak fyzicky, tak psychicky a hurá vykročit do nového týdne pravou nohou :D neděle bude ve znamení recenze na opěvované rtěnky značky Milani. a jak uspěly u mě?
Milani je oblíbená kosmetika původem z Ameriky a u nás se také pomalu dostává do povědomí. je to samozřejmě Petra z LovelyHair, kdo mě na ni přivedl a jednoduše se už nedalo odolat. v kamenných obchodech sice tuto značku nenajdeme, ale český eshop nabízí poměrně širokou nabídku produktů. rozhodla jsem se vyzkoušet jejich vychvalované rtěnky a tvářenky - ale o té třeba příště :) 
výběr odstínu rtěnky skrze internet je peklo, protože oficiální swatche se většinou hooodně liší od skutečné barvy. protože mám radši tmavé odstíny do červena/růžova/vínova, a proto jsem se rozhodla pro odstín číslo 12 Flamingo Pose. upřímně vám řeknu, že s touhle barvou si jednoduše nevím rady. má v sobě něco z červené, růžové, korálové a tak bych mohla pokračovat dál a dál... naprostý chameleon a zachytit ji tak jako ve skutečnosti je taky docela fuška! na fotce níže můžete ten odstín vidět ve srovnání s klasickou červenou, fuchsiovou a malinovou. neobsahuje shimmer ani třpytky. v akci ji na mně můžete vidět tady. jak byste tuhle barvu označili vy?
design rtěnky působí poměrně luxusním dojmem a mně se rozhodně moc líbí. je to příjemná změna oproti všem těm černým obalům, které u mých rtěnek převládají. cena se pohybuje okolo 120 Kč, což se dost přibližuje drogérkovým cenám, takže podle mého názoru žádná tragédie. trochu mě zamrzelo, že hned první den se mi začal odlepovat konec rtěnky s číslem a jménem odstínu, ale samozřejmě se může jednat o vadný kus a trocha lepidla vše spravila. pigmentace je výborná - ráda ji na rty nanáším lehkým vklepáváním prsty na běžné denní nošení nebo v silnější vrstvě, kdy svou krásu naplno ukáže a působí přímo neonově. textura je spíše saténová, takže je trochu tužší než běžné krémové rtěnky a musíte tak počítat s tím, že mírně zalézá do vrásek. peeling na rty před nanesením vůbec není od věci. výdrž není vůbec špatná, na rtech ji najdete i po několika hodinách a nerozpíjí se do okolí (podotýkám, že konturovací tužky nepoužívám). já jsem s ní rozhodně spokojená, nezklamala mě a ráda bych do své sbírky přidala další odstíny!

+ design; cena; výběr odstínů; pigmentace; textura; bez shimmeru a třpytek; výdrž; nerozpíjí se
- dostupnost; zalézá do vrásek

co na ni říkáte? vyzkoušeli jste jejich rtěnky?

3 komentářů:

  1. rúže som nevyskúšala na ruke mi pripadá ako jahodová a na perách nádherná! máš krásny tvar pier!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasnááá! Já jednu Milani rtěnku mám, ale odstín se mi na sobě vůbec nelíbí... :( Tak moc nevím co s ní.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto je prekrásna farba! :) A a s tým výberom cez internet máš pravdu, preto som ich zatiaľ ešte neobjednávala :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!