MENU

sobota 4. října 2014

fashion haul

pěkný den, jak si užíváte víkendu? :) mě první týden školy náležitě vyčerpal, takže si užívám odpočinku... po hodně dlouhé době jsem tu s haulem plným oblečení, bot, bižuterie - nechybí v něm moje nejoblíbenější podzimní kousky. 
růžovou ve svém šatníku téměř nenajdu a květinovým potiskům jsem letos také nedala žádný prostor, proto jsem si obojí vynahradila tímto velmi příjemným tričkem z C&A. nejpohodlnější boty na světě, Kedsky, jsem si koupila v úžasném výprodeji za 399 Kč a mohla bych je nosit pořád. Conversky jim nesahají ani po paty!
oba moje podzimní favority jsem pořídila přes VotočVohoz! perfektní béžové kotníčkové boty se zlatými přezkami a tartanová košile opět se zlatými detaily. tenhle look jsem si naprosto zamilovala.
dokonale roztomilý top se srdíčky je z F&F a asymetrický "cardigan" s koženkovou aplikací z New Yorkeru - tenhle kousek nosím hodně často, protože se naprosto perfektně hodí na tyhle dny, kdy není ani úplně zima ani velké teplo.
spousta různých zlatých prstýnků je většinou z C&A a řetízek s krystalem jsem našla za krásných 99,- v H&M.
jako poslední tu mám krásný nádhrdelník z Aliexpress, který mě stál pár dolarů (v akci ho můžete vidět tady) a další prstýnky z C&A, tentokrát ve stříbrné variantě.

co jste si v poslední době pořídili vy? :)


2 komentáře :

  1. Páni, to jsou kousky. Nejvíce se mi líbí duo košile a botky, to je báječné. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné kousky!
    www.grungeoctober.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!