MENU

sobota 20. září 2014

week in photos #63

přeji pěkný den! :) všimla jsem si, že poslední random tu byl někdy v půli července... no, za tu dobu se událo poměrně dost věcí, takže se více dozvíte právě v dnešním článku.
 to bylo ještě nádherně a dny jsme trávily u vody
 návštěva v oboře :)
 to kokosový bohužel ne-e :x
 noční výlet na Ještěd
 na zkoušce svatebních šatů 
 ulovila jsem Kedsky ve skvělém výprodeji! jsou to snad ty nejlepší boty...
 od NĚHO <3
 detaily svatebního dne
krásná nevěsta v akci, vdala se mi sestřička!
 družička v akci

6 komentářů :

  1. tyto články mne baví..fotky jsou něco pro mne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji sestřičce! Krásné fotky!!
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. druhá fotka je super a družička krásna!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi bude vdávat sestřička! Doufám, že to byl krásný den :). Mimochodem ti to velmi sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!