čtvrtek 25. září 2014

Urban Decay Naked Basics paletka očních stínů

krásný den! velmi mě mrzí, že jsem včera nepřidala článek, ale měla jsem spoustu práce s novým designem :) doufám, že se vám bude líbit a dnes už recenze na paletku, kterou jsem si před nedávnem pořídila.
ani vlastně nevím, jak se to událo... vždycky jsem toužila pod klasické Naked paletce a Naked Basics mě nechávala naprosto chladnou. každopádně doma se mi nashromáždilo už mnoho paletek z té levnější kategorie, které jsou hodně povedenými dupe té pravé "nahé" a tak jsem zbytečně neutrácela. zvítězila ve mně asi ta zvědavost, jaké ty legendární stíny od Urban Decay budou a tak jsem si tuhle krásku nadělila za úspěšně složenou zkoušku.

u nás samozřejmě není k dostání, proto jsem ji objednávala z feelunique.com a netušila jsem, že s tím budou takové peripetie - řešila jsem úplně zbytečné celní řízení, protože sklad, ze kterého eshop zboží odesílá se nachází na ostrově mimo EU, takže si na to dejte pozor. se vším všudy mě vyšla okolo 700 Kč. nakonec sice všechno dobře dopadlo, ale to čekání bylo vážně úmorný, nemohla jsem se dočkat! :)
paletka přijde ve své speciální krabičce, kde si můžete přečíst názvy jednotlivých stínů (je jich šest) a například i složení. štětec ani bázi jako součást balení v tomto případě nehledejte. když jsem ji poprvé vyndala, překvapilo mě, jak je maličkatá! opravdový drobeček :) samotný obal je z velmi bytelného plastu, na kterém konečně nebude vidět každá šmouha a škrábanec jako je tomu u jiných paletek. povrch je matný a jakoby pogumovaný s vystupujícím názvem paletky. trochu se peru s otevíráním, ale doufám, že se to časem poddá. uvnitř najdete i velké zrcátko, což je praktické například při cestování. obsahuje jeden třpytivý a pět matných stínů, všechny po 1,3 gramech.
pro milovníky neutrálních tónů je tohle trefa do černého - paletka obsahuje všechny stíny, které budete potřebovat pro vytvoření běžného denního i výrazného večerního líčení. Venus je z nich jediný třpytivý stín, kdežto zbytek je dokonale matný. nicméně první tři stíny (Venus, Foxy a Walk of Shame) mi přijdou všechny dost světlé a navzájem podobné. jejich textura je opravdu hodně jemná, tudíž práší, ale není to žádná tragédie. pigmentace je výborná - stíny jsou intenzivní a tak je třeba u té černé mít hodně lehkou ruku. přidat můžete vždycky ;) výdrž je více než uspokojivá. ani po celém dni(!!!) se stíny neslívají a nerozmazávají, což se v případě mých mastných víček rovná skoro zázraku.
pro mě osobně koupě této paletky nebyla šlápnutím vedle a dokážu si představit, že takto univerzální paletka bohatě stačila většině žen. samozřejmě je to vyšší vstupní investice, ale v tomto případě opravdu platíte za kvalitu, které se vám zaručeně dostane a když se cena rozpočítá počtem stínů - jeden vyjde na přibližnou částku 100 Kč, je to taková hrůza?! 

+ bytelnost balení; zrcátko; skladnost; barevná univerzálnost; pigmentace; výdž
- cena; dostupnost; prášivost; otevírání

co na ni říkáte vy?


4 komentářů:

  1. ♥ ♥ ♥ Základná výbava každej ženy :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle paletka se mi taky líbí, ale furt si nejsem jistá, jestli je lepší jednička nebo dvojka.. Moje věčné dilema.

    www.rinakrois.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!