MENU

neděle 14. září 2014

snapshots /14.09.14/

jak jste si užili víkend? mě zítra čeká zápis do druhého ročníku, ale můžu si užívat ještě čtrnáctidenního volna než to zase propukne :) a co nového na mém instagramu? 

sledujte mě - karolina_bery
 Corny Brownie - tak jsem se na ni těšila a vůbec mi nechutnala :( :D / ještě na dovolené, návštěva pivovaru / nádherné Lipno / posíláme pozdravy z vest :)
 nejchutnější zakončení nejkrásnější dovolené <3 / Naked Basics konečně doma :) / zamilovala jsem se! / můj oblíbenec
náš miláček je ready na cesty :D / vzpomínka na Lipno / skvělý wellnes večer a sestřina rozlučka se svobodou / Sex Tape nezklamala :D

5 komentářů :

  1. Super fotky!! :) Corny tyčinku milujem!!! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní15/9/14 18:38

    Jaká byla výstava Muchy? Jdu na ní ve středu a nevím, co čekat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teprve se na ni chystám, ale věřím, že bude skvělá! :)

      Vymazat
  3. Tuto Corny tyčinku nejvíc zbožňuju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. teším sa na recenziu Basics, aj keď teda zatiaľ ma necháva chladnou:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!