pátek 12. září 2014

Lush čistící roláda Dark Angels

krásné poledne, nejspíše jsem teď ještě v práci, takže článek je samozřejmě přednastavený. dnes jsem tu s recenzí na produkt, který jsem si naprosto zamilovala!
návštěvy Lushe pro mě vždycky byly velmi příjemným zážitkem - obchod nádherně voní, hýří pestrými barvami a ochotná obsluha se snaží udělat vše, co vám na očích vidí. o filozofii této značky už jsem se rozepisovala ve článku o vzorečcích, takže to přeskočíme a přejdu rovnou k samotnému jádru pudla :) Dark Angels, produkt o němž bude dnes řeč, je čistící roláda (čili peeling) určená na mastnou/problematickou pleť s akné, která se dá použít i na tělo. nesáhla jsem po ní jen tak náhodou - už po vyzkoušení vzorku jsem z ní byla nadšená a když mi zrovna došel peeling, volba byla jasná. někoho by možná mohla odradit cena; za 150 gramů rolády jsem zaplatila přes 400 Kč.
ve složení najdete následující suroviny: dřevěné uhlí, avokádový olej, hnědý cukr, marocké bahno či silice z růžového a santalového dřeva. její vůně je opravdu specifická a výrazná, já osobně v ní cítím i levanduli. na první pohled to může být trochu nevzhledné až děsivé - opravdu vypadá jako černé uhlí! samotné použití je také docela zážitek. malé množství stačí v dlaních smíchat s vodou a vytvořit tak bahníčko, které následně nanesete na pleť. peelingové částečky jsou dost hrubé, takže vyčištění pleti je opravdu důkladné. po použití je pleť úplně nebesky hladká a hebká, s žádným jiným peelingem jsem takového pocitu nikdy nedosáhla. z dlouhodobého hlediska také můžu říct, že díky dřevěnému uhlí redukuje produkci mazu a skvělý je i proti černým tečkám. ideálně by se měl používat dvakrát během týdne. dejte pozor, abyste roládu řádně smyli!
abych ho ale nepřechválila, musím konstatovat, že má i jedno mínus! při jeho používání zašpiníte kompletně celou koupelnu. no, možná když budete hodně šikovní, bude to jen umyvadlo a jeho okolí. proto si ho beru s sebou do sprchy, kterou můžu následně opláchnout. i přes to jsem si ho úplně zamilovala. následující fotka je spíše pro pobavení, abyste si představili, jak vypadá v akci :)
+ složení; vůně; výborný peeling; redukce mazu; bojuje proti černým tečkám
- cena; vzhled; špína při použití

co vy a Lush? máte s produkty této značky zkušenost?

3 komentářů:

  1. Znám a nade vše miluji veškeré lush produkty! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem vzoreček, vůbec mi nevoněl a ani nijak nezískal, přijde mi to moc předražené a za ty účinky..:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!