MENU

úterý 16. září 2014

DIY hair ties

také řešíte problém, že zas a znovu nemáte gumičky do vlasů? já je neustále ničím, ztrácím a občas si dokonce říkám, že mi je snad někdo krade :D nejvíce mi ale vyhovují gumičky typu "hair ties" čili elastické stužky, do kterých se vlasy nezachytávají, nepraskají a hlavně skvěle drží. v obchodech i na internetu jsou poměrně těžko z sehnání a když už, tak za šílené peníze... je ale více než jednoduché a levné si je vytvořit doma! :)

co budeme potřebovat?
elastické stužky
nůžky
metr/pravítko
zapalovač

v každé galanterii byste měli za malý peníz sehnat elastické stužky nejrůznějších barev a vzorů - volba je pouze na vás. já jsem si vybrala 8 barev každou o délce 0,5 m a vyrobila jsem si 16 gumiček, takže metráž volte opět dle vlastní potřeby.
postup je naprosto primitivní - stuhy si naměříte do požadované délky (na jednu gumičku jsem si nechala pásek o délce 25cm, ale klidně můžete přidat či zkrátit), odstřihnete, přehnete napůl a vytvoříte na nich uzlík. aby se vám konce netřepily, opalte je zapalovačem a to je, prosím pěkně, úplně vše :) já jsem z nich naprosto nadšená!
jak se vám tyto gumičky líbí? :)

2 komentáře :

  1. Super :) To se mi líbí, díky za tip. Gumičky jsou potvory, ty se ztrácí pořád :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý nápad!! :) Takéto stužky do vlasov mám rada a celom na mojich kučeravých vlasoch dobre vyzerajú, musím to určite vyskúšať :)
    Missy
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!