MENU

pondělí 1. září 2014

autumn wishlist

i když kalendářně nám léto ještě neskočilo, venku to tak bohužel vypadá... před námi je moje nejoblíbenější roční období - podzim! tomu bych samozřejmě potřebovala přizpůsobit svůj šatník, takže dnes takový malý podzimní nákupní seznam a mě by moc zajímalo, co na podzim nesmí chybět vám! :)

#1 šátků a šál mám doma nespočet, ale ikonický vzor značky Burberry by k trenchcoatu vypadal naprosto skvěle! no, ještě sehnat ten zatracený trench...

#2 každý rok si říkáš, že si konečně pořídím boty v nějaké jiné barvě než v černé, ale stejně skončím právě u ní, s kombinováním mám minimální práci a černá prostě nikdy z módy nevyjde. tyhle krásky jsou z CCC.

#3 to, co při lakování hodně zanedbávám jsou podlaky a nadlaky, které samozřejmě hrají významnou roli pro výdrž laku (to se pak můžu divit, že mi na nehtech nic nevydrží...). na ebay jsem obě tyhle položky našla a to od známé značky O.P.I za opravdu skvělé ceny.

#4 věčně svádím boj mezi zlatými a stříbrnými doplňky (doufám, že nejsem jediná). náhrdelník se zlatými, stříbrnými i klasickými perličkami se zdá jako ten nejlepší kompromis :)

#5 doma mám jedno jediné sako a to je modro-černé, což není až tak univerzální kombinace. když jsem na webu H&M viděla tohoto šedého krasavce, byla to láska na první pohled.

#6 poslední (a věčnou) oložkou na mém wishlistu je černá kabelka. jak je možné, že sehnat tu pravou je tak těžké? přesně tu, kterou vidíte v koláži jsem si objednala z ebay a jsem opravdu zvědavá, jaká nakonec bude.

6 komentářů :

  1. Taky milujU podzim! Skvělý wishlist. :) No já si určitě zase nakoupím hromadu svetříků a kožených bundiček.Na tom úplně ujíždím :D
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty mám v hnědé :-) A líbí se mi moc to sako.

    OdpovědětVymazat
  3. súhlasím, tá šatka by sa k tomu trenchu neskutočne hodila, len škoda, že to niekedy vyzerá na nadľudský víkend zohnať nejaký sadnúci s dobrým odtieňom:)

    OdpovědětVymazat
  4. Botky nutně potřebuju taky :D a náhrdelník je krásnej. Sáčko by se mi líbilo taky a kabelka je taky úžasná :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, už ti dorazila ta kabelka? :) doufám, že dáš pak info jaká je, taky jsem po ní pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dorazila a je skvělá! :) nemůžu si stěžovat, slouží mi velmi dobře.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!