úterý 26. srpna 2014

L'Oreal mléko s efektem lehkého opálení

zdravím! léto už nás asi definitivně opustilo, alespoň to tak venku vypadá. doufám, že sluníčko se ještě ukáže, protože se moje sestřička vdává za necelé dva týdny a upršené počasí bych jí opravdu nepřála. na svatbu se neskutečně těším :)) dnes tu mám recenzi na tělové mléko, takže čtěte dál!
nevím jak to máte vy, ale opalování mě šíleně nebaví. nepochopte mě špatně - sluníčko a léto miluju (i když jaro a podzim mám stejně nejradši), nicméně ležet a pařit se za účelem opálit se, není nic pro mě. solárkům také neholduji, takže jsem se letos poprvé rozhodla zkusit nějaký samoopalovací krém. moje bílé nohy si to žádaly jako sůl! se samoopalováky ale také zkušenost nemám, tak jsem se rozhodla jít na to opravdu zlehka - po přečtení několika pozitivních recenzí jsem v drogérii  sáhla po tělovém hydratačním mléku s efektem lehkého opálení Nurtibronz od L'Oreal, který vaší pokožku má nejen hydratovat, ale i dodávat přirozené opálení.
balení 200 ml stojí od 150 do 200 Kč, takže nic co by vás zruinovalo. krém má vodovější konzistenci, takže se s ním výborně pracuje a po rozetření jsou patrné malé třpytivé částečky (můžete si všimnout na fotce níže), které na noze na první pohled nejsou vůbec viditelné. parfemace je příjemná a poměrně dost silná. u většiny tělových krémů nebo másel mám problém se vstřebáváním, ale tohle se do kůže vpije během chvilky. po nanesení zanechává na kůži lepivý film, který se během pár minut ztratí. až do tohoto bodu s ním nemám žádný problém, jako tělové mléko funguje opravdu výborně - avšak koupila jsem si ho hlavně kvůli tónování a to se bohužel nekonalo. obsahuje samoopalovací látku Soft-Brozner, která má pokožce den po dni dodávat přirozené a sjednocené opálení. pečlivě jsem mazala (dokonce i dvakrát denně) několik dní za sebou, ale nohy byly stále stejně běloskvoucí jako předtím. ve sprše jsem vždycky měla pocit jako bych mléko z kůže smývala, takže nevím jestli se to nemíjí s účinkem.
mléko bych určitě doporučila z hlediska hydratace, jako samoopalovák rozhodně ne. pokud tedy máte tip na nějaký opravdu dobrý a vyzkoušený tónovací či samoopalovací krém, dejte mi vědět v komentářích :)

+ hydratace; lehce roztíratelný; rychle se vstřebává; parfemace; malé třpytky; dostupnost
- vůbec netónuje; lepivý film

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!