pátek 1. srpna 2014

empties XXIII.

krásný večer přeji, jaké jsou vaše plány na páteční večer a nadcházející víkend? já pomalu balím na dovolenou a nemůžu se dočkat :) teď už se ale vrhneme na vypotřebované produkty za červenec!
PureDerm plátýnková maska - na tuhle masku jsem úplně náhodou narazila v Tetě. nedalo mi to a samozřejmě jsem ji musela vyzkoušet. byla to moje vůbec první zkušenost s plátýnkovými maskami, ale nemyslím, že je to něco, bez čeho bych nemohla žít. pleť po ní byla krásná "naducaná" a hydratovaná, ale na obličeji zanechala takový nepříjemný lepivý film. stojí okolo 60 Kč a to je za jedno použití dle mého docela dost... asi zůstanu u klasických pleťových masek :)
> Koupila bych si ji znovu? nejspíš NE

Adidas antiperspirant - i když v poslední době raději používám tuhé deodoranty, tento je můj velký letní favorit! božsky voní a i v těch teplejších dnech se s ním cítím svěže. 
> Koupila bych si ho znovu? ANO, už mám doma druhé balení

AVON tělový sprej - skvělá víceúčelová věcička. můžu ho mít v kabelce místo parfému, v plážové tašce pro osvěžení nebo na provonění bytu. voní hodně sladce po třešních a mandlích. hodně mě mrzí, že AVON už většinu z mých oblíbených vůní přestal vyrábět a tak si budu muset najít nějakou jinou alternativu. velké plus také za cenu, která se pohybovala okolo 70 Kč.
> Koupila bych si ho znovu? ANO, hned!

Avéne čistící pleťová voda - pokud si dobře pamatuji, tak jsem tento vzoreček před časem dostala k nějakému časopisu. už označení "čistící pleťová voda" mi přišlo zvláštní, protože konzistence v tubičce mi připomínala spíš gel či emulzi. nicméně kosmetika Avéne je mi velmi sympatická, tak jsem se na testování moc těšila. zklamání ale přišlo hned potom, co jsem si vodu/gel nanesla na obličej. pleť začala šíleně pálit, svědět, rudnout a musela jsem ho ihned smýt. od produktu, který nese název "pro intolerantní pleť" bych tohle rozhodně nečekala. absolutně nemám tušení, kde je problém a podotýkám, že produkt nebyl prošlý.
> Koupila bych si ji znovu? určitě NE

The Body Shop sprchový gel - moje sprchové potěšení! už jenom návštěva kamenného obchodu bude balzámem pro váš nos. voní opravdu nádherně, ale hodně mě mrzí, že vůně na kůži absolutně nevydrží. mám doma ještě dva další, tak postupně zjistím jestli je to problém pouze této malinové vůně nebo i těch zbylých.
> Koupila bych si ho znovu? asi ANO

LUSH vzorečky - něco málo už jsem o nich psala tady. Daddy´O je šampon určený primárně pro blondýnky, takže jsem ho sice použila, ale žádný zázrak jsem nezažila. zajímavě voněl, to se musí nechat. mnohem více si mě získala čistící roláda Angels on Bare Skin. svou funkci plní na jedničku a fakt jsem si to užívala. a to už je co říct! :D původně jsem si ji chtěla koupit ve velkém balení, ale nakonec jsem sáhla po jiném produktu. tak třeba příště.
> Koupila bych si je znovu? ANO, kosmetika Lush mi začíná být hodně sympatická :)

dejte mi vědět, zda jste nějaký z těchto produktů vyzkoušeli a jak jste s nimi byli spokojeni!

3 komentářů:

  1. body shop robi skvostne sprchace!

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. kedysi som mala body sprej od Avonu a bol parádny:)

    OdpovědětVymazat
  3. Těl. sprej mám také už delší dobu a jen mi doma leží, ze začátku to byla pecka a teď už mi tak nevoní..:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!