úterý 22. července 2014

new in #50

zdravím! dnes opět pravidelná dávka nákupů. zítra mě čeká zkouška z českých středověkých dějin, tak na mě myslete. už abych to měla za sebou...
[ maska na vlasy + šampon - Garnier ; rtěnka - Catrice ]
když jsem byla naposled v Německu, zaujala mě tam nová řada Fructis, která k nám (ještě?) nedorazila. tyto produkty by měly vaše vlasy doslova naplnit krásou (alespoň to výrobce slibuje), tak uvidíme, jaký to bude zázrak. pořídila jsem si šampon a masku, protože momentálně žádnou nemám. nááádherně voní! ve výprodejích Catrice jsem našla nádhernou matnou rtěnku. barvou je do malinova a je to odstín 270 Matt-erial girl. ulovila jsem ji za krásných 55 Kč.
[ pěna na holení - Balea ; sprchový gel - Dermacol ; gel po opalování - Hawaiian ; tělový sprej - Alverde ]
na tuto pěnu s vůní borůvky jsem se moc těšila, ale ve výsledku ani pořádně nevoní. jo, funguje dobře jako každá jiná pěna, ale právě kvůli té parfemaci jsem trochu zklamaná. sprchové gely Aroma Ritual od Dermacolu zbožňuju! už jsem vyzkoušela snad všechny jejich varianty. tento voní úplně jako jahodovo-rebarborový koláč, který dělá přítelova babička. mňam! o gelu po opalování od Hawaiian už jsem psala v mých summer favourites. velikým zklamáním je pro mě tento tělový sprej s vůní pomeranče a meduňky - šílený zápach :/ v drogérii nevoněl vůbec zle, ale nastříkala jsem si ho doma a myslela jsem, že ho hned zahodím. doufám, že ho upotřebím alespoň na záchod...
[ štětce - ebay ]
těmto krasavcům patřil poslední článek, takže pokud vás zajímá více, mrkněte sem. naprosto jsem si je zamilovala! <3

a co jste si v poslední době koupili vy? 
užíváte si slevy?

3 komentářů:

  1. ta rtěnka vypadá krásně! vysušuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi jako většina matných rtěnek. žádná katastrofa to ale určitě není :)

      Vymazat
  2. inak Fructis som neskusala uz asi 5 rokov :)

    Inak pozyvam na letnu DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!