úterý 8. července 2014

Lush vzorečkovaná

zdravím :) už druhý den se u nás střídá slunce s bouřkami, ale stále je úmorné vedro... pro mě to znamená jediné a totiž čas na článek!
už dlouhá léta mě láká kosmetická značka LUSH původem z Velké Británie - 100% vegetariánská ručně vyráběná přírodní kosmetika, která není testovaná na zvířatech. bohužel u nás mají své kamenné obchody jen na několika místech a tak jsem se k nákupu zatím nedostala. samozřejmě, mají i eshop, ale protože se nejedná o nejlevnější záležitost, nerada bych sáhla po nějakém nevhodném produktu, který bych následně neupotřebila. spíše by mi vyhovovalo nejdříve vyzkoušet vzorečky produktů, o které bych měla případný zájem. bingo
čas od času LUSH spouští akci, kdy si můžete za cenu dopravy objednat set 7 vzorků dle vašeho přání. tomu říkám férová nabídka, no ne? zaplatila jsem 97 Kč a těšila se na voňavý balíček, který obratem přišel. po rozbalení jsem zjistila, že téměř polovina šamponu Daddy-O mi vytekla /ale je stejně určený primárně pro blondýny a já jakožto bruneta z toho truchlit nebudu/, takže mě docela mrzelo šlendriánství, s kterým byly vzorky připravené. povolené víčko bylo i u dalších produktů, ale naštěstí nic dalšího nevyteklo. dále jsem v krabičce našla šampon Big, sprchový peeling Rub Rub Rub, čistící přípravek Aqua Marina, peelingovou roládu Dark Angels, sprchový gel Happy Hippy /který úplně nádherně voní po citrusech, to byl jasný zásah do černého :)/ a čistící prostředek Angels On Bare Skin, /ten si budu muset bezpodmínečně pořídit/. 
s vzorky jsem tedy ve výsledku moc spokojená. obsah kalíšku má na vyzkoušení úplně ideální množství a pokud i vy váháte, zda LUSH vyzkoušet či ne, zkuste alespoň tento set pro "začátečníky" až zase bude k dostání :) stačí sledovat jejich webové stránky a nic by vám nemělo uniknout. 

co vy a LUSH? doporučili byste mi nějaký produkt? :)

Follow my blog with Bloglovin

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za vaši odezvu!