MENU

čtvrtek 19. června 2014

summer favourites

léto se nám blíží už i oficiálně podle kalendáře a tak tu pro vás mám článek s tipy na kosmetiku, která mi pomáhá v horkých a parných dnech přežívat. 
léto samozřejmě znamená intenzivní sluneční aktivitu - a to nejen na přímém slunci, ale spálení nám může hrozit i když je slunce pod mrakem a zdá se být naprosto neškodné. celkem pěkný článek o různých typech záření a ochranných filtrech si můžete přečíst zde. teď už zpět k samotnému článku. svoje letní oblíbence jsem rozdělila do 3 kategorií.

OCHRANA PŘED SLUNCEM
ze všech tří kategorií je tato v létě určitě nejdůležitější. když jsem byla menší, neměla jsem s opalováním sebemenší problém, takže jsem netrpěla na spálení a ihned jsem šla do hněda. dnes už mám pokožku o poznání citlivější, takže se ihned spálím a na pár dní zrudnu, nicméně poté zase krásně zhnědnu. jako ochranu používám legendární olej na opalování od Nubian s poměrně nízkým faktorem 6 s kombinace UVA i UVB filtrů. tento olej používám už druhým rokem a nedám na něj dopustit. příjemně voní, je levný a hlavně urychluje proces opálení. po opalování nepoužívám mléko, nýbrž chladivý gel s aloe vera od známé americké značky Hawaiian. letos poprvé jsem tuto značku viděla v našich drogériích, takže určitě nezůstane pouze u tohoto gelu :) popálená místa opravdu krásně zchladí jen malinko lepí, takže je potřeba počkat než se vsákne. na své citlivé rty používám balzám na rty s OF 20 od SunDance, který seženete v drogérii DM. 

OSVĚŽENÍ
k létu neodmyslitelně patří dny strávené u vody, ale ne vždy má člověk to štěstí, protože existuje spousta povinností, kterým se nevyhneme ani v úmorných vedrech. když člověk musí sedět v takovém počasí v kanceláři, školní lavici či někde jinde, zoufale hledá cokoliv, co by pomohlo alespoň s malým osvěžením. právě pro tento účel jsou skvělé termální a minerální vody ve spreji. já zvolila tuhle levnou variantu od Baley a nemůžu si stěžovat - stačí nastříkat na obličej, tělo nebo kamkoliv jinam a přichází alespoň dočasná úleva. v létě ráda vyměňuji parfémy za nějaké svěží spreje. aktuálně nejčastěji používám sprej od AVONu s vůní černých třešní a mandlí. a jak nejlépe zakončit den než ve sprše s chladivým sprchovým gelem od Kneipp s mátou a eukalyptem. naprosto boží záležitost! už mám doma snad třetí balení a právě teď v létě si ho užívám nejvíce...

DEO OCHRANA
to poslední, co bychom si v létě všechny přály, jsou propocená podpaží. to nejlepší a nejúčinnější, po čem můžete v drogériích sáhnout, je určitě tuhý antiperspirant od Rexony. pocení vás kompletně nezbaví, ale výrazně ho sníží. ráda ho používám v kombinaci s nějakým sprejovým deodorantem, protože sám o sobě cítit není a já mám ráda pocit "voňavého" podpaží :) momentálně mi učarovala edice Get Ready! od Adidas. pokud se chcete pocení zbavit definitivně, tak mohu poručit Driclor, který seženete v lékárnách, ale už dopředu musíte vědět, že je to příšerný chemický driák a asi nebude nejlepší ho používat v nějakých delších časových intervalech.

doufám, že tento článek pro vás byl přínosný a v komentářích mi dejte vědět vy, bez čeho se v létě neobejdete :)

4 komentáře :

  1. mametoho dost vela podobneho :)

    Pozyvam na velku letnu Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  2. Psala jsem podobný článek, ve spoustě věcí se shodneme, jen mám trošku jiné kandidáty. Nicméně sprcháč mě dost nalákal, ta vůně musí být bezva osvěžující.

    OdpovědětVymazat
  3. kneppi majú neskutočne "živú" vôňu produktov, v drogérke som skúšala penu do kúpeľa čokoláda a až by som sa zakusla:)

    OdpovědětVymazat
  4. Spreje od Avonu zbožnuju ! :) jsou svěží a fakt nádherně voní :)
    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!