MENU

pondělí 16. června 2014

summer cravings

krásný den! doufám, že jste měli lepší začátek týdne než já - poprvé za celé dva semestry jsem dnes nezvládla zápočet, takže mě to čeká znovu. jsem z toho docela zklamaná, ale zároveň to beru jako motivaci. co vy? jak se perete s neúspěchy?
wishlist beru jako nákupní seznam na léto - stále a pořád řeším nedostatek svršků, takže hned mezi první položky patří trička, košile či tílka... nejlépe nějaké barevné, protože můj šatník je plný tmavých barev. klobouček je na seznamu další a dá se využít nejen jako skvělý doplněk, ale hlavně jako pokrývka hlavy. abych před sluncem chránila i své vlasy, pátrám po nějakém ochranném spreji, který by na toto byl určený. pokud máte nějaký typ, dejte mi určitě vědět dole v komentářích. jelikož je sezóna balerínek v plném proudu, koupila jsem si speciální ponožtičky do balerín, které jsou naprosto geniální věcí. na wishlistu je i známá EQUA láhev na vodu, která by mi mohla pomáhat dodržovat pitný režim. sukně zavinovacího stylu a chino šortky jsou pro mě věci, které jsem si pro toto léto naprosto zamilovala! v neposlední řadě bych si chtěla pořídit obyčejný batoh. nejlépe v nějakém univerzálním a jednoduchém designu. k létu neodmyslitelně patří šťavnaté rty a nové matné odstíny rtěnek Color Burst od Revlonu mě velmi zaujaly! jako poslední mám v hledáčku tulipánový štětec, který je velmi univerzální a dá se použít na tvářenku, bronzer, rozjasňovač i pudr. 

co je na vašem letním wishlistu? :)

3 komentáře :

  1. v prvom momente som asi smutná, ale už som sa naučila, že všetko zlé je na niečo dobré, tak prajem nech ti to tentoraz už vyjde...na mojom wishliste, aj keď skôr dlhodobom než letnom je šedá mikina, čierne šortky sa mi už podarilo zohnať a taktiež aj čierne rifle, aha takmer som zabudla, chcela som biely peplum, ale ako napotvoru moju veľkosť nikde nemajú...

    OdpovědětVymazat
  2. nice, great picks!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci! Topy vypadají moc dobře! Já bych si potřebovala na léto koupit pár obyčejných volných lehkých kalhot :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!