MENU

neděle 22. června 2014

snapshots /22.06.14/

a víkend je v tahu! jsem docela zklamaná, protože jsme s přítelem měli na víkend velké plány, na které bohužel nedošlo, protože nám počasí nepřálo... to je léto, tohle :( počasí nechám počasím a budu se soustředit zase na školu, protože zkouškové pro mě ještě zdaleka neskončilo - bohužel. navíc mě zítra čeká pracovní schůzka a pokud to vyjde, mohla bych konečně trochu začít přilepšovat své peněžence. držte mi palce! :)
no není to nádhera někam vypadnout?! / můj první úspěšný bábovkový pokus / hřešíme / sranda musí být
malé radůstky :) / postcrossing / sbíráme bez na limonádu :) / v létě meloun nesmí chybět
premiéra s bubble tea :) / nový přírůstek / první domácí jahůdky / není sladká?! <3

sleduj mě na instagramu! :)
Instagram

6 komentářů :

  1. Moc pěkné fotky, už hrozně dlouho chci ochutnat studenskou pečet kokosovou!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bábovka, ta vypadá super - jak jsi to udělala? :D Asi nějaká dobrá formička, že? :) Meloun také miluji ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) je to silikonová formička.

      Vymazat
  3. Dekuju za komentar u me, ale muzu te uklidnit, z Karibiku jsem daaaavno zpet a pekne do destiveho, studeneho a zamraceneho Holandska, takze jsme na tom stejne :) Super kolaz, jdu si te pridat na IG ;) A jak dopadl pohovor??? <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) pohovor dopadl skvěle, jsem přijata!

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!