čtvrtek 26. června 2014

Orofluido olej na vlasy

dobré odpoledne! včera jsem na druhý pokus zvládla zápočet, který pro mě byl trnem v patě a teď už "jen" dvě zkoušky, juhů :D dnes tu pro vás mám recenzi na můj velký objev - elixír na vlasy Orofluido.
nevím, jestli jsem o tom tady na blogu někdy mluvila, ale já a oleje na vlasy - to nikdy nebyla dobrá kombinace. pár jich sice doma mám, ale stejně je nakonec téměř (na vlasy) nepoužívám, protože nenávidím ten mastný film a fakt, že člověk pak nemůže mezi lidi, protože to samozřejmě vypadá příšerně. nicméně všechny tyhle moje předsudky vůči olejům na vlasy se vytratily po tom, co jsem začala používat Orofluido. k němu mě přivedla moje drahá Kačenka, které jsem obdivovala její nádhernou hřívu. ta mě odkázala na tenhle zázrak a já dlouho přemýšlela, jestli si ho vážně koupit nebo ne. novinkou pro mě bylo zjištění, že tento elixír na vlasy má na svědomí značka Revlon, kterou mám spojenou především s dekorativní kosmetikou.
[ zbývající množství po měsící používání ]
už je to více než měsíc, co Orofluido používám a výsledky jsou znát - najednou mi přátelé chválí vlasy, že jsou krásně lesklé a plné života. ze začátku jsem tomu nevěnovala pozornost, ale kupodivu jim musím dát za pravdu. hned po prvním použití jsem věděla, že tohle je pro moje vlasy stejná slast jako pro mě. stačí si do dlaní nalít malé množství oleje, rozemnout ho a nanést do vlasů. já osobně nanáším hlavně do délek a ke konečkům. pokud se bojíte nějakého mastného filmu, tak na to ihned zapomeňte. žádné mastné vlasy se nekonají a po nanesení nemáte ani na rukou stopy po oleji. zanechává pouze nádhernou vanilkovou vůni a navíc pomáhá s rozčesáváním. po použití si vlasy většinou vysuším fénem a v tomhle stavu je úplně zbožňuju! možná to zní komicky ale pokaždé, když si umyji vlasy, těším se, až si do nich zase nanesu Orofluido a budou opět tak krásně vonět. občas použiji i malinké množství na suché vlasy, abych je uhladila.
[ množství na jedno použití ]
ještě před měsícem jsem si vlasy musela mýt každý den. mastili se opravdu rychle a když jsem si hlavu neumyla, bylo mi to druhý den dost nepříjemné. a teď? vlasy jsou druhý den stále ve skvělém stavu a nevykazují nějaké znatelné známky maštění. třetí den už jsou vlasy v horším stavu, ale pořád by se to ještě dalo přežít. za sebe tedy mohu říct, že mi Orofluido celkově pomohlo zlepšit stav vlasů - mastí se mnohem méně, nemám roztřepené konečky, už tolik neelektrizují, jsou krásně silné, lesklé a na pohled zdravé. balení je skleněné bez pumpičky, takže pro někoho možná trochu nepraktické, ale já to jako problém určitě nevidím a používání mě to nijak neomezuje. obsahuje tři cenné přírodní oleje: arganový olej, lněný olej a olej ze šáchoru jedlého.

co říct závěrem? pokud nejste fanda olejů na vlasy stejně jako já, dejte šanci Orofluidu - prodávají malá zkušební balení a já věřím, že budete také spokojeni :) 

+ velké balení, které vydrží; vůně; vlasy se méně mastí; zanechává vlasy silné, lesklé a na pohled zdravé; pomáhá proti roztřepeným konečkům; nezanechává mastný film; pomáhá s rozčesáváním; vlasy méně elektrizují

- skleněné balení; bez pumpičky

pokud jste ho vyzkoušeli, dejte mi vědět jaký na něj máte názor!

2 komentářů:

  1. Olej vypadá skvěle! :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/06/holiday-giveaway-tak-uz-je-to-konecne.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. ten ma laka vyskusat :)

    Pozyvam na Sally Hansen a Oriflame letnu giveaway, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!