MENU

čtvrtek 12. června 2014

new in #49

přeji pěkný den! jak přežíváte ty extrémně horké dny, které nám z(ne)příjemňují poslední dny? já se přiznám, že mi to nedělá zrovna dobře, pokud tedy neležím u vody. v příštích dnech chystám článek o tom, jaké produkty mi pomáhají takové dny přežívat :) dnes už kosmetický new-in!
[ minerální sprej - Balea ; čistící gel - La Roche-Posay ; pleťová maska - Himalaya ]
termální vody jsou na léto opravdu šikovná věc, ale jelikož se mi za ní nechtělo dávat nějakou šílenou částku, skončila jsem nakonec u tohoto minerálního spreje od Baley, jehož cena se pohybuje okolo 50 Kč - to je výborný kompromis, no ne? čistící gel je pouze zásoba až mi dojde současné balení, protože je opravdu fajn a aktuálně nějak nemám potřebu zkoušet jiný. masku od Himalaya jsem si po přečtený spousty pozitivních recenzí konečně koupila a jsem moc zvědavá, jak s ní budu spokojená :)
[ ořezávátko - essence ; antiperspirant - Adidas ; řasenka - AVON ; balzám na rty - SunDance ]
ořezávátko byla nouzovka, protože v bytě žádné nemám a nebyla jsem schopná si zajít do papírnictví... no, to je jedno, doufám, že se nerozbije a tužky ořeže! už dlouho jsem si tak neoblíbila vůni jako právě u tohoto antiperspirantu. nikdy jsem nebyla na "sportovní" vůně, ale tahle mě vážně dostala. s funkčností na tom také není vůbec špatně, určitě ho vyzkoušejte, za sebe ho můžu doporučit :) řasenka náhrada za starší kus, který už byl vyschlý a víte, že tohle je moje stálice, na kterou nedám dopustit. balzám na rty jsem si koupila proto, abych v létě chránila i své rty - má SPF 20.
[ olej na vlasy - Orofluido ; vláknitá guma - Schwarzkopf ]
a to nejlepší na konec! k olejíčkům na vlasy jsem byla vždycky skeptická a bála jsem, že na vlasech zanechá mastný film a bude z toho jedna velká katastrofa. Orofluido mě hned po prvním použití vyvedlo z omylu a já poznala lásku na první použití :) více chystám do samostatné recenze. modelovací vláknitou gumu jsem si koupila na neposlušné "baby vlásky", které mi neustále trčí do všech stran. tip jsem dostala od kamarádky, tak uvidíme...

a co vy a oleje na vlasy?
vyzkoušeli jste nějaký z těchto produktů?

4 komentáře :

  1. mala som orofluido, viem, že je naň kopec pozitívnych recenzií, no mne vyhovuje skôr niečo do mokrých vlasov, tento je myslím skôr na suché, navyše mám jemné vlasy, ktoré po ňom stratia objem, ale aby som len nekydala ako efekt spraví krásny, lesklé vlasy na počkanie:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemyslím, že je spíše na suché - já ho naopak používám do mokrých a pak fénuji. řeknu Ti, že jsem nikdy tak krásné, silné a hlavně objemné vlasy neměla. pro mě je to rozhodně malý zázrak :)

      Vymazat
  2. sweeeet!!!
    do you follow each other?
    let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  3. po olejčeku som kukala tiež, ale nakoniec som sa rozhodla pre Loreal Elseve na ktorý teraz nedám dopustiť, spočiatku mi voňal ako alkohol, ale zaľúbila som sa do ňho a dávam si ho teraz pred česaním,žehlením,kulmovaním a aj po..skrátka je to láska taktiež na prvé použitie ako to máš ty s Orofluido :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!