pátek 20. června 2014

CountryLife

přeji krásný páteční večer! dnešní článek nebude věnován kosmetice, ale zdravému životnímu stylu :) doufám, že i tento typ článků vás potěší alespoň tak jako ty ostatní. a o čem tedy dnes bude řeč?
v rámci změny životního stylu jsem se rozhodla do svého jídelníčku zařadit (pro mě) nové suroviny a potraviny, některé nahradit či úplně vyřadit. můj jídelníček rozhodně nenaplňoval doporučené výživové hodnoty a se stravovacími návyky to u mě také není zrovna růžové. konečně ale přišel ten impulz, na který jsem čekala, a já doufám, že svůj jídelníček zlepším a zařadím do něj především kvalitní potraviny, které budou tělu více k užitku než ke škodě. zdraví máme přece jenom jedno!
obrátila jsem se na e-shop společnosti CountryLife. najdete zde obrovské množství biopotravin. vždycky jsem si myslela, že kvalitní potravina znamená drahá potravina. omyl! do nákupního košíku jsem stále přidávala a přidávala s tím, že jsem se hodně bála finální částky. překvapivě na mě žádné mdloby nepřišly a moje nadšení bylo o to větší! nadšeně jsem čekala na balík plný dobrot, který ke mě dorazil za 2 dny, což si zaslouží velkou pochvalu.
balík přišel pečlivě zabalený a obsah byl dokonce až ve třetí krabici. chvilku jsem si připadala jako natěšené dítko dobývající se k vánočnímu dárku. součástí zásilky byly kartičky s různými sladkými i slanými recepty, za ty opět palec nahoru! :) v mém košíku nakonec přistála konopná semínka, dýňová semínka, para ořechy, kukuřičná a jáhlová kaše, kokosové plátky, sezamový olej, rýžový sirup, celozrnné těstoviny, banány v jogurtu a směs sušeného ovoce. budu ráda, když mi v komentářích dáte vědět, co z tohoto eshopu (ale i mimo něj) máte nejraději.
co říkáte na nákup a především pak na bio potraviny? jdou mimo vás nebo se snažíte svému tělu dopřát to nejlepší? 

3 komentářů:

  1. S e-shopem zkušenost nemám, ale často chodím u nás do zdravé výživy. Přesně tuhle jáhlovou kaši si taky kupuju a nejraději jí mám s agávovym sirupem. Pak mám ráda tofu a v polední době mi moc chutnají i tofu pomazánky - "paštiky" (hlavně mexická nebo lahůdková) a oblíbila jsem si taky chia semínka do jogurtu nebo hlavně teda do smoothie si je nejčastěji dávám :)

    OdpovědětVymazat
  2. niekoré potraviny kupujeme v "biopotravinách", ale skôr preto, že inde ich nedostať kúpiť:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!