MENU

sobota 17. května 2014

week in photos #60

až dnes jsem si uvědomila, že blog už dávno "oslavil" své čtvrté narozeniny. za tu dobu získal několik pravidelných a věrných čtenářů, proto by nebylo od věci vám za vaši přízeň poděkovat v další giveaway :) těšte se! 

dnes článek plný fotek, protože se bohužel na více nezmůžu po dvoudenní historické exkurzi do Hradce Králové a Kutné Hory. navíc random už tu dlouho nebyl, proto také ty fotky ještě z Velikonoc :) mějte krásný víkend!


7 komentářů :

  1. mňam ty malý koblížky, ty jsem neměla, ani nepamatuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. já mám stejně random posty nejradši, přijde mi, že je na blozích vyhledávám :D
    fotky jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. bydlíš v krásném kraji! :) Tvé fotky mají úžsnou atmosféru. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tam by som sa rada šla pozrieť :) krásne miesto :)

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá krásně! =) taková pohoda z toho srší =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!