středa 14. května 2014

tag: můj každodenní make-up

zajímali jste se někdy o to, na kolik vás vyjde váš denní make-up? na tagovku "Kolik stojí můj běžný denní make-up?" jsem narazila u Lenky a ze zvědavosti jsem se do něj také pustila :)
do tohoto tagu se mají zahrnout ty produkty, které používáte na svůj běžný každodenní make-up. všechny to jsou povětšinou produkty, které mám vyzkoušené, ověřené a používám je už nějaký ten pátek. v téhle mé make-up rutině se v podstatě moc věcí nemění. ceny jsou samozřejmě dost variabilní, protože se různí na eshopech, v kamenných obdodech a některé produkty už možná ani nejsou dostupné. já osobě už si nedokážu představit, že bych ven měla vyjít bez make-upu či korektoru na zakrytí nedokolaností, prostě se bez něj necítím vůbec dobře. máte to taky tak?

TVÁŘ
do téhle kategorie patří krém jako základ pod make-up, poté samotný make-up, následuje samozřejmě pudr na zafixování a celé je to zakončené rozjasňovačem a tvářenkou. kolik nám to dá?
krém La Roche-Posay Effaclar Duo - 290 Kč
make-up Revlon Colorstay 24 Hours - 280 Kč (recenze)
korektor Yves Rocher Radiant Youth corrector pen - 315 Kč
pudr NYC Smooth Skin - 90 Kč
rozjasňovač Catrice Multicolour Highlighter - 140 Kč
tvářenka Catrice Multicolour compact powder - 114 Kč (recenze)

OČI + RTY
linky bez rozmyslu patří k mému každodennímu líčení, pak samozřejmě řasenka - jedna na zahuštění, druhá pak na rozčesání a prodloužení. nic víc, nic míň. rty povětšinou jen s balzámem, po rtěnce sahám spíše při nějaké speciální události. a kolik tady?
fix na oči Dermacol Precise Black - 99 Kč (recenze)
řasenka Maybelline One by One Satin Black - 249 Kč (recenze)
řasenka AVON SuperSHOCK - 99 Kč (recenze)
balzám na rty Balea Sensitive - okolo 40 Kč 
sečteno podtrženo - pohybujeme se na okolo částky 1 716 Kč! z mého pohledu to tedy rozhodně není málo, ještě navíc když vezmu v potaz, že můj "seznam" neobsahuje nic z high-end kosmetiky a jsou to povětšinou produkty, které koupíte v drogérii. takovou sumu si rozhodně nepředstavím, když se ráno líčím a co vy? na kolik vás vyjde vaše denní líčení?


5 komentářů:

  1. Taky nerada opouštím dům bez make-upu. Bohužel. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahaaa to jsem ráda že jsi se do toho taky pustila, aspoň se necítím jako největší hříšník :).

    OdpovědětVymazat
  3. Haha já si tento tag právě ani nechci dělat, by mě trefilo, kdybych zjistila, kolik to všechno dohromady dá :D I když u mě by to bylo určitě méně, nepoužívám makeup ani rozjasnovač a linky jen výjimečně :)

    OdpovědětVymazat
  4. já to radši počítat ani nebudu :D tvou sumu by mi totiž dal jen součet pudru a tvářenky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Me s tag hrozne libi,nejspise ho udelam bude sranda :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!