středa 7. května 2014

snapshots /07.05.14/

i když je venku dnes tak ošklivo, náladu mi to nezkazilo. na výbornou jsem zvládla zkoušku z fonetiky a fonologie, takže mám zase o starost méně :) 
takhle to dopadá, kdy člověk nic nepotřebuje a stejně se do té drogérie jde podívat... achjo :( :D / od muže natrhané uprostřed noci v cizí zahradě <3 / plesová / zahájení grilovací sezóny :)
zapomenutý šátek / jsem Mandrage maniak! :) / domácí pizza je stejně nejlepší! yumm / jaro nebo rovnou léto?
západ slunce nebo konec světa? :D / i am the chef! / no jo, selfie nesmí chybět :) / LUSH vzorečkování

sledujte mě na instagramu! :)

Instagram

5 komentářů:

  1. pěkné fotky :) a dostala jsem chuť na pizzu... a lososa! :D

    OdpovědětVymazat
  2. jééé grilování, na to se už také těším!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotečky, ty květiny jsou nádherné a kosmetiku Ryor používám, moc mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. O značke RYOR som počula len samé chváli :) Tá pizza vyzerá dobre :33

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!