čtvrtek 22. května 2014

oblíbené filmy #4

dnes tu pro vás mám své další filmové tipy. žánrově je to opět rozmanité - od historických filmů po hororová dramata či dost kontroverzní snímky, takže doufám, že si každý vybere to své a objeví třeba něco nového.  v komentářích si můžete napsat vaše oblíbené filmy! přemýšlím o speciálních filmových tipech věnovaných českým filmům nebo seriálům všeobecně, měli byste zájem?
#1 Jen 17
#4 Agora
#7 Gejša
#8 Lolita

8 komentářů:

  1. viděla jsem akorát Gejšu a Lolitu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě kouknu na Jen 17, to mě zaujalo, francouzské drama mám ráda :)
    Viděla jsem muže, kteří nenávidí ženy a je to parádní film.

    OdpovědětVymazat
  3. Super filmy :-) ještě mě napadá Očista, teď v kinech půjde od 31.7.2014 její pokračování, viděla jsi jedničku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nic mi to neříká, podívám se to :)

      Vymazat
    2. Určitě mrkni :-) mě ten námět nadchnul a fakt se těším na dvojku ;-)

      Vymazat
    3. tak jsem koukala na trailer a wow! co nejdřív ho stáhnu a mrknu na něj :) pokud teda neumřu strachy :D

      Vymazat
    4. připadá mi to jako fakt zajímavej námět na film, já jdu na premiéru tý dvojky teď v týdnu tady v Londýně, je tady o týden dřív než v ČR, nemůžu se jí dočkat :-)

      Vymazat
  4. Ale myslím si, že tenhle film je škoda stahovat, líp si ho vychutnáš v kině ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!