MENU

pondělí 12. května 2014

Maybelline gelové oční linky

krásné pondělní odpoledne! doufám, že jste do pondělního dne vkročili tou správnou nohou :) dnes jsem tu s recenzí na dobře dostupné drogérkové oční linky, tak čtěte dál.
kdo mě sleduje už déle možná ví, že mezi mnou a gelovými linkami nikdy nedošlo k žádnému vzplanutí. odjakživa jsem na oční linky používala ty ve fixe, které mi přišly praktičtější než jejich gelové kolegyně a byla jsem jim bezmezně věrná. zvědavost mi ale nedala a tak jsem si ty klasické gelové nakonec také koupila. zvolila jsem značku Maybelline hlavně proto, že mi je sympatická, cena je poměrně přijatelná a například na jejich korektory nedám absolutně dopustit! celý obal linek jsem už nejspíše vyhodila, ale pro úplnost jejich obal vypadá takto. samotný kalíšek vypadá celkem pěkně, mistička je ze skla a víčko nejspíše z nějakého plíšku.
do jejich používání jsem se pustila s velkým entusiasmem. součástí balení je i štěteček, který ale bohužel pro mě není to pravé ořechové. prostě s ním zaboha nedokážu vytvořit tenkou linku - asi problém člověka zvyklého na tenký fixový aplikátor, kdo ví. konzistence linek je skvělá! jsou krásně máslovité, takže barvu není třeba na štěteček nějak dlouze dolovat. intenzita barvy se přesně odvíjí od množství na štětečku; když naberete méně barvy, tak budou linky logicky méně intenzivní. když opomenu moji neschopnost udělat tenkou linku, s trochou barvy vykouzlíte krásně uhlovou linku. pořád mi ale nepřijdou tak černočerné jako u mých oblíbených fixových linek od Dermacolu. recenzi jsem na ně psala tady.
zatím by to ještě nebyla taková katastrofa, ale co mě naprosto zklamalo je to, jak šíleně se rozmazávají. toto demonstruje následující fotka v porovnání s již zmíněnými linkami Dermacol a podotýkám, že jsem čekala několik minut než "zaschnou". dokážete si představit, jak linky vypadají po celodenní zátěži a ještě když vezmu v potaz, že během dne si do očí někdy nechtěně sáhnu. panda hadr! rozmazání je v případě linek od Maybelline opravdu docela bizarní.
další hrůza nastává při odlíčení. pokud někdo nerad odličuje své citlivé oční okolí stylem "sedřu si kůži", což je asi většina z nás, tak tohle pro něj bude další oříšek. obyčejný odličovák ani micelárka si s nimi neporadí, na tohoto držáka je třeba nasadit minimálně nějaký dvoufázový odličovač (které mimochodem používám opravdu nerada), uf! zatímco jsou linky od Dermacol dávno pryč, Maybelline svůj boj stále nevzdává. 
co říct závěrem? tyhle linky bohužel asi strčím do šuplíku a budu je intenzivně přehlížet, protože mě zklamaly na plné čáře. mrzí mě to, protože jsem četla spoustu velmi pozitivních recenzí na tyto linky, ale u mě bohužel nezabodovaly. teď už vím, že i nadále zůstanu věrná svým oblíbeným linkám ve fixe. 

+ dobře dostupné v drogérii; štěteček součást balení; sofistikované balení; výborná konzistence; poměrně dobrá pigmentace
- rozmazávají se (sakra moc!); dlouho zasychají a obtiskují se; hodně mizerné odlíčení

vyzkoušeli jste tyto linky? vyhovovaly vám?

4 komentáře :

  1. Hmmm, jsem asi první negativní recenze, co o nich čtu... tak teď nevím jestli je zkoušet nebo ne :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno som sa tiež rozhodla vyskúšať gélové linky, ale šanca nakresliť tenké linky je prakticky nulová, takže asi zostanem u tekutých alebo vyskúšam linky v pere. :D :) Nad týmito som tiež rozmýšlala, ale nakoniec som si vybrala tie od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se rozhodla pořídit si za 149,- gelové linky od Rimmelu, což je pro mě zase sympatičtější značka a nemůžu si na ně stěžovat :) Jsou levnější, černočerné, mají také štěteček, se kterým se sice také ještě učím a občas se mi napoprvé nepovede tenká linka a musím to dělat několikrát, ale jinak je to perfektní a ta voděodolnost je také celkem silná, což mi ale nevadí právě kvůli tomu, že potřebuji, aby vydržely celý den a pak jen stačí odlíčit kvalitním odličovačem očí. Nerozmazávají se a zasychají rychle, takže můžeš popřípadě zkusit tyto :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!